Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Checkout, Masterpass, pay by link, Blik. Sprawdźcie, co wiecie na temat płatności w internecie

I tak duża już liczba instrumentów płatniczych w internecie prawdopodobnie wzrośnie w wyniku implementacji przepisów dyrektywy PSD II

W mijającym tygodniu internet obiegła wieść, że oto Bank Śląski rzuca rękawicę integratorom płatności internetowych takim jak PayU czy Przelewy24 i wprowadza własną bramkę do transakcji w środowisku e-commerce. imoje, bo taką nazwę ma nosić to rozwiązanie, będzie jedyną obecnie na polskim rynku bramką płatniczą oferowaną przez bank.

Przeczytajcie także: Prosty quiz na temat Polski Bezgotówkowej

Polski handel w internecie rozwija się bardzo dynamicznie. Rozwój ten może jeszcze przyspieszyć w wyniku wprowadzanego właśnie zakazu handlu w niedziele w sklepach stacjonarnych. Zakładam, że duża część sieci handlowych może zechcieć obronić się przed spadkiem obrotów wykorzystując do tego kanał internetowy, nieobjęty zakazem. Z tego punktu widzenia ruch Banku Śląskiego, polegający na próbie zaistnienia w obszarze płatności internetowych, może mieć sens.

Przeczytajcie także: Kilka pytań o Android Pay

A metod płatności w e-commerce przybywa i zapewne będzie przybywać w wyniku wejścia w życie PSD II. Przypomnę, że dyrektywa tworzy zupełnie nową kategorię firm PIS (Payment Initiation Service), które będą mogły świadczyć usługi płatnicze z wykorzystaniem bezpośredniego dostępu do rachunków bankowych. A już teraz możecie płacić kartami, cyfrowymi portfelami, Blikiem czy pay by linkami. Sprawdźcie, co wiecie na temat płatności internetowych. Zapraszam do udziału w najnowszym quizie Cashless. Sprawdźcie się także w poprzednich testach wiedzy, które możecie znaleźć tutaj.

KATEGORIA
QUIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies