Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rusza nowa kampania reklamowa Visy

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotów w Polsce odpowiada agencja Saatchi&Saatchi

Polska ma być jednym z pierwszych krajów w Europie, w którym firma zaprezentuje nowe hasło marki: „Visa zawsze, wszędzie” (ang. „Visa always on”), a także nową identyfikację wizualną.

Przeczytaj także: W kiosku Ruchu także zapłacisz kartą

Nowe hasło i identyfikacja marki są prezentowane w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej. Kampania ta obejmuje m.in. emisję spotów reklamowych w trzech wersjach: 60-, 20- i 15-sekundowej – w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVP), kanałach tematycznych (m.in. Polsat News, TVN24, TVP Sport) oraz poprzez media internetowe. Kampania obejmie także polski profil Visa Europe na Twitterze.

Wiodąca 60-sekundowa wersja spotu (dostępna tutaj) przedstawia zwyczajny dzień, podczas którego każdy sprzedawca w pewnym momencie staje się także kupującym. Krótsze spoty prezentują zalety płynące z korzystania z poszczególnych produktów Visa, m.in. płatności online czy płatności zbliżeniowych.

Przeczytaj także: Biedronka i Orlen promują Visę

Nową identyfikację graficzną Visy tworzą obracające się wokół logo firmy elementy, które mają odzwierciedlać obecność organizacji w samym centrum ekosystemu płatniczego działającego 24 godziny na dobę. – Nawiązując do hasła „Visa zawsze, wszędzie” chcemy być stale obecni w świadomości konsumentów. Rozpoczęta kampania ma w sposób ciągły przypominać, że Visa stanowi integralną część naszego życia – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa Europe.

W mediach ogólnopolskich trwa obecnie także kampania konkurencyjnego MasterCarda. Firma promuje się konkursem, w którym do wygrania są bilety na letnie festiwale muzyczne. W najbliższym czasie planuje również rozpocząć nową odsłonę kampanii reklamującej usługę płać kartą i wypłacaj.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies