Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pożegnanie z logo BGŻ i BNP Paribas

Na najbliższą środę bank BGŻ BNP Paribas zapowiedział konferencję, podczas której zaprezentuje nowy brand

Z przynajmniej jednego powodu to będzie ciekawe wydarzenie. Zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego nazwa banku powstałego po połączeniu BGŻ i BNP Paribas musi zawierać nazwy obu wchodzących w jego skład instytucji. Powstał więc skrót BGŻ BNP Paribas, długi, zawierający obcobrzmiący wyraz a więc niełatwy do zapamiętania.

Przeczytaj także: Idzie nowe dla klientów BGŻ i BNP Paribas

Gdy kilka tygodni temu pytałem Józefa Wancera, prezesa banku, w jaki sposób wyobraża sobie funkcjonowanie takiej nazwy na przykład w przekazie marketingowym, odpowiedział wymijająco, że pracują nad tym tęgie głowy i na pewno sobie poradzą. Jak sobie poradzili dowiemy się już w środę.

Natomiast kilka dni temu BGŻ BNP Paribas poinformował o planach ujednolicenia szaty graficznej serwisów internetowych byłych banków BGŻ oraz BNP Paribas. Bank deklaruje, że klienci nie powinni z tego tytułu odczuć żadnych niedogodności, oprócz krótkiej przerwy w dostępie do serwisu transakcyjnego 27 czerwca. Karty będą działać normalnie.

Przeczytaj także: Grupa Lew zaoferuje konkurencję dla kont bankowych

Pełna fuzja operacyjna, włącznie z migracją klientów na jeden system informatyczny oraz z całkowicie jednolitą ofertą ma się zakończyć do końca przyszłego roku.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies