Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank rozszerza funkcjonalność mobilnej autoryzacji. Od teraz jest dostępna w placówkach stacjonarnych

Przy pomocy nowego narzędzia klienci odwiedzający oddział mBanku mogą zatwierdzać realizowane tam zlecenia

Jak podkreślają przedstawiciele mBanku, dzięki wprowadzeniu mobilnej autoryzacji do oddziałów, obsługa dokonywanych tam transakcji jest szybsza średnio o 15 proc. od standardowej, a do tego pojawiają się oszczędności: bank nie musi drukować papierowych potwierdzeń transakcji. Klienci nie muszą też ich gromadzić po kieszeniach czy portfelach. Zdaniem mBanku to pierwsze wdrożenie mobilnej autoryzacji w oddziałach stacjonarnych w Polsce.

Przeczytajcie także: Czy Mobile Connect może konkurować z mojeID?

Wybrani klienci mBanku z mobilnej autoryzacji mogą korzystać już od jesieni ubiegłego roku. Natomiast wszyscy chętni dostali do niej dostęp w kwietniu bieżącego roku. Dzięki temu rozwiązaniu operacje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym autoryzują nie poprzez podanie jednorazowego kodu z SMS-a, tylko potwierdzając je w aplikacji mobilnej. Zdaniem biura prasowego mBanku popularność nowej usługi wciąż rośnie, stąd decyzja o rozszerzeniu jej funkcjonalności także na transakcje zlecane w oddziałach.

Przeczytajcie także: Apple zmniejsza dokładność FaceID

Wydaje się, że wkrótce mobilna autoryzacja stanie się standardem w polskiej bankowości i zajmie miejsce SMS-owych haseł jednorazowych. Oferuje większą wygodę korzystania, bo zwalnia klientów z konieczności przepisywania cyferek przesyłanego kodu. Do tego, jak twierdzą bankowcy, jest bezpieczniejsza od haseł SMS-owych. Obecnie już kilka banków oferuje tego typu rozwiązanie (np. ING Bank Śląski) a kilka kolejnych zamierza je w najbliższym czasie wprowadzić (np. PKO BP).

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies