Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy Cashless już jest. Zobaczcie, jak się zmienił

Redakcja zaprasza do przetestowania nowej wersji serwisu. Już możecie sprawdzić jak wygląda Cashless 2.0

Minęły dwa lata odkąd serwis Cashless zadebiutował w sieci. Niemal od początku wielu czytelników w prywatnych rozmowach z dziennikarzami, w komentarzach pod artykułami czy w mejlach do redakcji dzieliło się opiniami na temat jego funkcjonowania, wyglądu, koniecznych zmian, itd. Starając się uwzględnić możliwie najwięcej z nich, bazując na własnych doświadczeniach oraz wiedzy współpracowników redakcja podjęła prace nad odświeżeniem wyglądu serwisu.

Przeczytajcie także: Polskie instytucje otwierają się na blockchain

Pracom nad projektem towarzyszyło przeświadczenie, że zmiany powinny być ewolucyjne a nie rewolucyjne. Chodziło o to, aby dotychczasowi czytelnicy z łatwością się tu odnaleźli a nowoczesny design i lekkość strony przyciągnęły też nowych. Efekt możecie ocenić sami. Mam nadzieję, że Cashless 2.0 polubicie jeszcze bardziej niż serwis w poprzedniej odsłonie.

Nowa strona, podobnie jak jej poprzednia wersja, przygotowana została w technologii RWD, co oznacza, że wygodnie czyta się ją zarówno na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych. Najwięcej zmian wprowadzono w wersji na komputery. Warto jednak zaznaczyć, że na stronie głównej pozostał układ z wyróżnionym najważniejszym artykułem oraz pozostałymi tekstami, ułożonymi chronologicznie w dwóch kolumnach. Przy logo Cashless nadal znajduje się moduł prezentujący partnerów serwisu.

Przeczytajcie także: Kasy fiskalne online już w styczniu

Dodano natomiast trzecią kolumnę po prawej stronie. Trafiły tam takie moduły jak Cashlesspedia czy formularz subskrypcji newslettera. Wkrótce pojawią się w niej nowe elementy, nad którymi prace już trwają. Jak pewnie zauważyliście, zmianie uległo nieco logo Cashless, które zyskało kilka wersji kolorystycznych a grafika strony uległa ogólnemu odświeżeniu. Mam nadzieję, że zmiany oceniacie pozytywnie. Zachęcam do dzielenia się uwagami w komentarzach pod tekstem lub po prostu napiszcie mejl na adres: kontakt@cashless.pl.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: CASHLESS

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies