Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wkrótce może zniknąć ostatnie miejsce, gdzie wciąż płacę gotówką. Auto-Spa wprowadzi aplikację dla myjni samochodowych

Spółka notowana na rynku NewConnect podpisała umowę licencyjną na sprzedaż w Polsce aplikacji wwwash.com

Myjnia samochodowa to jedno z ostatnich o ile nie ostatnie miejsce, w którym regularnie muszę korzystać z gotówki. Być może zmieni się to za sprawą rozwiązania, które na polski grunt przeszczepić chce notowana na tzw. małym parkiecie warszawskiej giełdy spółka Auto-Spa. Firma zarządza obecnie siecią kilkudziesięciu myjni w Polsce, a teraz chce wprowadzić aplikację mobilną, którą oferować będzie także swojej konkurencji.

Przeczytajcie także: Pieczątki niekoniecznie muszą odejść wraz z papierem

Auto-Spa w giełdowym raporcie bieżącym poinformowała właśnie o podpisaniu z estońską firmą Barking Ou umowy licencyjnej na dystrybucję w Polsce oprogramowania z zakresu internetu rzeczy, przeznaczonego dla myjni samochodowych i ich klientów. Aplikacja wwwash.com umożliwia podłączenie myjni do chmury obliczeniowej, co pozwala wdrożyć wiele ciekawych funkcji.

Przeczytajcie także: Alior udostępnił HCE i przelewy P2P Blikiem

Auto-Spa podaje więc, że dzięki temu rozwiązaniu możliwa jest obsługa myjni i dokonanie płatności za wykonaną usługę bezpośrednio z poziomu smartfona, np. z podpiętej do aplikacji karty bankowej. Oprogramowanie umożliwia także automatyczne generowanie i przesyłanie na wskazany adres e-mail faktur. Auto-Spa uważa, że dzięki możliwościom jakie daje wwwash.com myjnie korzystające z tego rozwiązania będą mogły liczyć na zwiększone zainteresowanie zarówno klientów firmowych jak i indywidualnych. Spółka ma ambicję objąć nowym rozwiązaniem w ciągu 3-4 lat ok. 500 myjni w Polsce.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies