Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Zapraszam do wypróbowania nowego newslettera Cashless

Teraz łatwiej się go otwiera na urządzeniach mobilnych

O ulepszenie newslettera w taki sposób, aby wygodniej czytało się go na smartfonach, prosiło wielu czytelników Cashless. We wtorek na skrzynkach mejlowych subskrybentów znajdzie się pierwsze wydanie newslettera w nowej formule. Nadal powinien dobrze otwierać się na monitorach komputerowych, ale jednocześnie będzie wygodniejszy do czytania na ekranach mniejszych urządzeń.

Przeczytajcie także: Ten bank najlepiej wykorzystuje system Ognivo

Mam nadzieję, że nowy newsletter przypadnie Wam do gustu. Jeśli jednak macie jakieś uwagi, piszcie na adres kontakt@cashless.pl. Czytelnicy, którzy już prenumerują newsletter Cashless, nie muszą nic robić, aby otrzymywać go w nowej formule. Natomiast tych, którzy jeszcze nie są jego subskrybentami, zapraszam do zapisania się i dołączenia do grona 1,5 tys. osób, które już z niego korzystają. Można to zrobić przy pomocy formularza znajdującego się na stronie głównej w tym miejscu:



lub na każdej podstronie tekstowej, w tym miejscu:



Aby się zapisać, wystarczy podać swój adres e-mail, a następnie potwierdzić go za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości, którą otrzymacie od Cashless. Jeżeli zapisaliście się na newsletter a mimo to nadal go nie otrzymujecie sprawdźcie skrzynkę ze spamem, a następnie upewnijcie się, że podaliście prawidłowy adres do siebie. W razie wątpliwości piszcie na adres kontakt@cashless.pl.

Przeczytajcie także: Będzie porównywarka dostawców terminali POS

Przypominam, że newsletter Cashless wysyłany jest od poniedziałku do piątku w godzinach 6-9 rano i zawiera linki do najnowszych tekstów z poprzedniego dnia oraz w sobotę w godz. 9-12 z linkami do wybranych wydarzeń tygodnia. W wyjątkowych sytuacjach, np. zaistnienia wydarzeń szczególnie doniosłych dla rynku, otrzymacie w ciągu dnia newsletter specjalny. Pamiętajcie, że w newsletterze znajdziecie wyłącznie zajawki tekstów publikowanych na Cashless. Nie ma w nim reklam.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies