Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mPOS-y już działają w Super Pharm. Ale to nie są jeszcze najnowsze verifony

eService i sieć drogerii obsługują klientów płacących bezgotówkowo przy pomocy urządzeń połączonych z telefonami iPhone i iPodami

Kilka miesięcy temu w serwisie Cashless mogliście zobaczyć oraz poczytać o przenośnych terminalach nowej generacji od firmy Verifone. Jej przedstawiciele uważają, że o ile mPOS-y w polskich warunkach niekoniecznie muszą się sprawdzić w małych firmach, to mają szansę odegrać ważną rolę w obsłudze klientów w dużych sieciach handlowych. To m.in. z myślą o nich powstał terminal nowej generacji e355 z serii Engage.

Przeczytajcie także: Polubiliście wypłacanie gotówki ze sklepów

e355 posiada WiFi, dzięki czemu może łączyć się z siecią wewnętrzną w sklepie. Jest także wyposażony w czytnik kodów kreskowych umożliwiający tworzenie koszyka zakupowego z wybranych przez klienta produktów. Obsługuje karty z paskiem magnetycznym, z mikroprocesorem oraz zbliżeniowe a także inne płatności bezstykowe. Może być sprzedawany ze specjalną ramką do zamocowania na odwrocie tabletu, z którym będzie połączony "stykowo". Więcej na temat tego urządzenia możecie przeczytać tutaj.

Tymczasem w minionym tygodniu eService pochwalił się, że właśnie rozpoczął obsługę mPOS-ów w sieci drogerii Super Pharm. Pisałem o tym tutaj. Oczywiście nie jest zaskakujące to, że w projekcie zastosowano urządzenia Verifone. Super Pharm już wcześniej eksperymentował z mPOS-ami i wykorzystywał przy tym urządzenia właśnie tego producenta. Zaskakujące jest jednak to, że przy obecnie trwającym wdrożeniu zastosowano urządzenia starszego typu oznaczone jako e315. Terminale te mogą współpracować wyłącznie z urządzeniami firmy Apple, a konkretnie z telefonami iPhone i iPodami piątej generacji.

Przeczytajcie także: Za granicą najlepiej płacić kartą walutową

Jak może pamiętacie, w tekście na temat nawiązania współpracy pomiędzy Super Pharm a eService zastanawiałem się skąd zmiana agenta w tej sieci drogerii, skoro wcześniej obsługiwał ją REVO należący do tej samej grupy kapitałowej co eService. Lilija Bartkowicz z marketingu firmy wyjaśniła, że choć obie firmy mają tego samego właściciela, są oddzielnymi podmiotami. – Firma eService złożyła najlepszą ofertę na zapytanie skierowane w tej sprawie przez Super Pharm i od czerwca obsługuje na wyłączność wszystkie transakcje kartowe realizowane w tej sieci – napisała przedstawicielka eService.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies