Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Z usług banków wyłącznie na urządzeniach mobilnych korzysta ponad 20 mln klientów

Niemal wszystkie banki, które podzieliły się danymi z cashless.pl, odnotowały wzrost liczby użytkowników "mobile only"

Od lipca do września 2025 r. z usług największych polskich banków na urządzeniach mobilnych korzystało przeszło 20,2 mln osób – wynika z danych gromadzonych przez cashless.pl. Względem poprzedniego kwartału jest to rezultat wyższy o 3,4 proc., a w ujęciu rocznym o 12,2 proc.

Przeczytajcie także: Już prawie 13 tys. wpłatomatów na polskim rynku

Zestawienie otwiera PKO BP. Instytucja posiada ponad 4,9 mln użytkowników "mobile only". Jeśli w ostatnim kwartale roku tempo wzrostu będzie podtrzymane, instytucja zakończy 2025 r. przekraczając barierę 5 mln. Na drugim i trzecim miejscu są odpowiednio ING oraz Pekao. Co ciekawe, drugi z wspomnianych banków osiągnął w ujęciu kwartalnym najwyższy, 6-proc. skok w górę statystyki, zbliżając się do 2,5 mln klientów "mobile only".

Przeczytajcie także: Biedronka z alternatywą dla papierowych voucherów za zwrot opakowań

W tym miejscu warto zaznaczyć, że za klienta wyłącznie mobilnego uznajemy osobę logującą się na swój rachunek jedynie z wykorzystaniem kanałów mobilnych. Wśród pozostałych instytucji spore wzrosty względem II kw. 2025 r. osiągnęły m.in. Alior (6 proc.), Santander (4,7 proc.) oraz Millennium (3,9 proc.). Trzeba także zwrócić uwagę na fakt, że od czterech kwartałów aż pięć banków utrzymuje rezultat powyżej 2 mln klientów korzystających z bankowości wyłącznie na urządzeniach mobilnych i choć różnice między nimi są bardzo niewielkie, to ich pozycje w zestawieniu nie zmieniają się.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies