Wywodząca się z Holandii firma dostarczać będzie rozwiązania płatnicze – od sklepu internetowego po punkty gastronomiczne na stadionie
Biuro Adyena w Polsce informuje o nawiązaniu partnerstwa z klubem piłkarskim Legia Warszawa. Głównym elementem umowy jest obsługa przez Adyena płatności za wszystkie produkty i usługi sprzedawane przez Legię, niezależnie od sposobu i miejsca, w jakim się to odbywa. Adyen dostarcza więc narzędzia zarówno do systemu rezerwacyjnego, internetowego sklepu z pamiątkami czy punktów gastronomicznych na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie. Mecze Legii tutaj ogląda średnio 25 tys. osób.
– Współpraca z Legią Warszawa to ważny krok w umacnianiu obecności Adyen w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się, że możemy wspierać klub w obszarze nowoczesnych płatności. Wdrożenie rozwiązań omnichannel, opartych na strategii unified commerce, przekłada się na większą wygodę dla kibiców, otwiera też nowe możliwości w zakresie personalizacji oferty oraz budowania jeszcze bliższych relacji z kibicami – mówi Matouš Michněvič, country manager CEE w Adyen.
Adyen to wywodząca się z Holandii międzynarodowa firma, oferująca kompleksowe usługi płatnicze, analitykę danych i inne produkty finansowe. Współpracuje z takimi podmiotami jak Meta, Uber, H&M, eBay i Microsoft. Legia Warszawa nie jest też pierwszym klubem piłkarskim, którego płatności obsługuje Adyen. Wcześniej rozwiązania z tego obszaru trafiły już na przykład do Bayernu Monachium.