Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Provident ma 250 tys. kart kredytowych i awansował do pierwszej dziesiątki wydawców kredytówek w Polsce

Jedna z największych na polskim rynku firm pożyczkowych wydaje karty kredytowe od ponad dwóch lat

Biuro prasowe Providenta w Polsce chwali się, że firma wydała już 250 tys. kart kredytowych Provi Smart. Produkt znajduje się w ofercie instytucji od dwóch i pół roku i obecnie jest jednym z najszybciej rozwijających się elementów oferty Providenta nad Wisłą. Karta Provi Smart pozwala na płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, a także wypłaty gotówki z bankomatów oraz bezpośrednio u doradcy firmy.

Przeczytajcie także: Provident pokazał nowe karty kredytowe

Od września 2025 roku karty Providenta mają nowy pionowy układ graficzny oraz tzw. blind notch – specjalne wycięcie, które ułatwia korzystanie osobom z niepełnosprawnościami wzroku. Wszystkie dane zostały przeniesione na rewers, co zwiększa bezpieczeństwo i estetykę produktu.

– Segment kart rozwija się bardzo dynamicznie. Widzimy, że rozwiązania płatnicze oferujące elastyczny, bezpieczny dostęp do środków idealnie odpowiadają na potrzeby naszych klientów. W perspektywie kolejnych lat przewidujemy dalszy wzrost znaczenia kart w naszej działalności – powiedział cytowany w informacji prasowej Marcin Kamiński, dyrektor departamentu kart płatniczych Provident w Polsce.

Przeczytajcie także: Już w poniedziałek ogłosimy wyniki rankingu Cashless Cities

W nadesłanym dziś komunikacie Provident pisze, że dzięki przekroczeniu 250 tys. kredytówek instytucja awansowała do grona dziesięciu największych wydawców tego instrumentu w Polsce. I rzeczywiście, z najnowszego raportu cashless.pl na temat rynku kart kredytowych wynika, że na koniec II kw. 2025 r. wynik osiągnięty przez Providenta pozwoliłby mu zająć dziewiąte miejsce na polskim rynku, wyprzedzić Santander Consumer Bank, i uplasować się tuż za Credit Agricole i ING.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies