Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost będzie wymagać dwuetapowej weryfikacji tożsamości od wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej

Nowe warunki korzystania z Konta InPost zaczną obowiązywać 1 marca 2026 r.

InPost poinformował klientów o zmianie regulaminu swoich usług. Najważniejsza nowość, jaka się w nim pojawi, to obowiązkowa dwustopniowa weryfikacja tożsamości. Będzie wymagana od wszystkich klientów logujących się na Konto Inpost, na przykład za pomocą aplikacji mobilnej. Taki sposób weryfikacji tożsamości użytkownika już jest dostępny, ale nie jest przez InPost wymagany.

Przeczytajcie także: InPost domaga się od Allegro 100 mln zł

Jak wynika z informacji przesłanej przez InPost do klientów, weryfikacja dwustopniowa będzie opcją dobrowolną do 28 lutego 2026 r. Po tej dacie do zalogowania na konto InPost przez aplikację InPost Mobile nie wystarczy już podanie numeru telefonu, na który wysyłany jest kod, ale konieczne też będzie podanie adresu e-mail. Dodatkowo klienci, którzy po 23 września 2025 r. zaczną korzystać z płatności InPost Pay, od razu będą musieli korzystać z weryfikacji dwustopniowej.

Przeczytajcie także: Szymon Wałach odszedł z InPostu

Weryfikacja dwustopniowa wymagana jest dziś przez większość instytucji finansowych, takich jak np. banki. Coraz częściej wprowadzają ją także inni usługodawcy, np. operatorzy serwisów społecznościowych czy platform e-commercowych. Zwiększa ona bezpieczeństwo korzystania z takich usług i zapobiega przejęciom kont w wyniku wycieku danych logowania. Nawet jeśli złodziejom uda się przejąć login i hasło, nie będą mogli się zalogować bez zaakceptowania tego procesu przez prawowitego właściciela konta.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies