Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy raport cashless.pl "Bankowość dla dzieci". Zobaczcie, co banki przygotowały dla klientów poniżej 13. r.ż.

Już jedenaście instytucji oferuje swoim najmłodszym klientom usługi bankowe z prawdziwego zdarzenia. Rodzice dzieci poniżej 13. roku życia, którzy chcieliby zacząć wprowadzać swoje pociechy w świat finansów, mają w czym wybierać. Konto, własna karta, coraz częściej także aplikacja dostosowana do najmłodszych użytkowników, możliwość wykonywania przelewów, korzystania z Blika, a nawet płacenia zbliżeniowo smartfonem. Z roku na rok banki mają dzieciom coraz więcej do zaoferowania i coraz więcej uwagi poświęcają tej grupie klientów. Serwis cashless.pl przygotował raport "Bankowość dla dzieci", który przedstawia składniki bankowej oferty stworzonej z myślą o najmłodszych klientach, a także pozwala zorientować się w propozycjach poszczególnych instytucji.

Przeczytajcie także: Banki chcą przyciągnąć do siebie najmłodszych klientów

Choć konto można założyć nawet najmłodszym dzieciom w wielu bankach, to w naszym zestawieniu uwzględniamy te, które wydają młodym klientom karty płatnicze. Konto bez karty pełni bowiem rolę co najwyżej skarbonki i to zarządzanej zwykle przez opiekunów. Karta sprawia, że dziecko ma szansę rzeczywiście postawić pierwsze kroki w świecie finansów. Taką możliwość daje obecnie dzieciom poniżej 13. roku życia jedenaście instytucji o zasięgu ogólnokrajowym: Alior Bank, BNP Paribas, Credit Agricole, ING, mBank, Millennium, Pekao, Pekao BP, Revolut, Santander i SGB.

Przeczytajcie także: PKO ułatwia korzystanie z kart dzieciom w wieku poniżej 13 lat

Z raportu "Bankowość dla dzieci" dowiecie się, jakie usługi i rozwiązania oferują młodym klientom poszczególne banki oraz jakie są warunki finansowe ich oferty. Znajdziecie w nim również ciekawe wypowiedzi ekspertów. Partnerami głównymi publikacji są Visa oraz ING, a pobrać można ją nieodpłatnie po kliknięciu na poniższy baner.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies