Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Furgonetka wprowadza nową usługę: "Paczka na telefon"

W ramach oferty nadawcy będą mogli wysyłać paczki znając tylko numer telefonu odbiorcy

Firma Furgonetka udostępniła usługę "Paczka na telefon". Dzięki niej nadawca może wysłać paczkę znając jedynie numer telefonu odbiorcy. Spółka kieruje rozwiązanie między innymi do klientów biznesowych, np. branży PR czy organizatorów wydarzeń.

Przeczytajcie także: Pierwsza transakcja Blik Płacę Później w PKO BP

Wysyłkę zaczyna się od wypełnienia formularza, w którym podaje się numer telefonu adresata. Ten następnie otrzymuje SMS z linkiem do mapy punktów i automatów, do których może dotrzeć paczka. Po wyborze jednego z nich nadawca może wysłać paczkę do automatu paczkowego bądź punktu obsługi DPD, InPostu, Orlenu czy Poczteksu. Na koniec odbiorca otrzymuje informację o przesyłce dostarczonej do wskazanego punktu.

Przeczytajcie także: Duże wdrożenie płatności odroczonych od LM Pay

Przedstawiciele Furgonetki przekonują, że rozwiązanie to odpowiada na aktualne potrzeby rynku. Z przeprowadzonego przez firmę badania wynika, że 42 proc. klientów zadeklarowało, iż zdarza im się posiadać wyłącznie numer telefonu adresata.

Natomiast kontrowersje może wzbudzać sposób informowania odbiorców o tym, że paczka została nadana. Chodzi o wiadomość SMS z zawartym tam linkiem. Tego typu wiadomości często bowiem rozsyłają oszuści, którzy chcą wyłudzić dane od klientów oczekujących na przesyłki.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies