Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Artur Turemka dołączył do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Będzie odpowiedzialny za rozwój spółki na rynkach zagranicznych, w tym w nowo otwieranych biurach w Azji i na Półwyspie Arabskim  

Firma Autopay poinformowała, że w sierpniu do jej zespołu dołączył Artur Turemka. Ma odpowiadać za rozwój na rynkach zagranicznych, między innymi w regionalnych hubach firmy w Brazylii, Singapurze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na rynkach europejskich. Jak czytam w informacji prasowej, zajmie się też koordynacją komercjalizacji rozwiązań i dopasowaniem oferty produktowej na rynkach docelowych.

Przeczytajcie także: Kolejny fintech sięga po usługi telekomunikacyjne

Turemka jest związany z branżą fintech od ponad 15 lat. Pełnił regionalne i globalne role w strukturach Mastercard, między innymi w obszarach sprzedaży, zarządzania rynkami, a także w segmencie rozwoju produktów konsumenckich. Zarządzał programem kart przedpłaconych i wielowalutowych, nadzorował globalną realizację strategii i rozwój produktów prepaid, dokonując transformacji i dywersyfikacji tej linii biznesowej. Wcześniej, jako dyrektor generalny w Europie Południowo-Wschodniej, odpowiadał za operacje i rozwój biznesu Mastercard na Bałkanach. Przed dołączeniem do tej organizacji płatniczej był związany między innymi z bankiem Raiffeisen w Polsce.

Przeczytajcie także: Jak powinna wyglądać bankowość mobilna nowej generacji?

Artur Turemka ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także na Uniwersytecie Karl-Franzens w austriackim Grazu oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Autopay otwiera biura w Brazylii, Singapurze oraz na Półwyspie Arabskim. W Europie fintech działa już w Niemczech, Szwajcarii, Słowacji, a także w Hiszpanii i we Włoszech. Firma zapewnia szereg narzędzi z obszaru płatności, weryfikacji online, AI i marketingu.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: LUDZIE, AUTOPAY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies