
Start przedsprzedaży na turniej, który w 2026 r. odbędzie się w Ameryce Północnej, zaplanowano na 10 września
Biuro prasowe Visy w Polsce informuje o niespodziance przygotowanej dla fanów piłki nożnej. Już 10 września wszyscy użytkownicy debetowych, kredytowych i przedpłaconych kart Visa będą mogli wziąć udział w przedsprzedaży biletów na zbliżające się mistrzostwa świata w tej dyscyplinie. Turniej odbędzie się w przyszłym roku. Co ciekawe, po raz pierwszy w historii mecze rozgrywane będą na stadionach w trzech krajach: Kanadzie, Meksyku i Stanach Zjednoczonych.
Visa jest oficjalnym partnerem technologicznym federacji piłkarskiej FIFA. Stąd możliwość zorganizowania tzw. Visa Presale Draw. – Visa Presale Draw oferuje posiadaczom kart Visa specjalny, wczesny dostęp do losowania biletów, stwarzając niesamowitą okazję wybranym szczęśliwym kibicom na zapewnienie sobie miejsca na tym historycznym wydarzeniu – mówi Maciej Reszczyński, szef działu marketingu Visa w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Bliżej turnieju Visa planuje również wesprzeć społeczności i przedsiębiorstwa na całym kontynencie w przygotowaniach do napływu turystów, dbając o to, aby wpływ gospodarczy turnieju trwał długo po ostatnim gwizdku – dodał.
Od 10 do 19 września kibice posiadający kartę Visa będą mogli zgłosić się do udziału w losowaniu. Da ono wybranym uczestnikom szansę na zakup biletów przed otwarciem ich ogólnej sprzedaży. Aby wziąć udział w Visa Presale Draw, posiadacze kart Visa będą potrzebowali identyfikatora FIFA ID. Można go uzyskać ze strony organizacji FIFA. Osoby, które zostaną wybrane w przedsprzedaży, otrzymają informację o możliwości zakupu biletów po 30 września. Karty Visa będą jedynym akceptowanym sposobem płatności podczas przedsprzedaży.
Visa zadeklarowała również, że będzie wspierać firmy z krajów gospodarzy mistrzostw w jak najlepszym wykorzystaniu wydarzenia. Wśród zaplanowanych działań będzie m.in. dzielenie się z nimi informacjami o trendach identyfikowanych na podstawie danych posiadanych przez organizację. Visa liczy, że pomoże to wykorzystać turystykę związaną z mistrzostwami świata do osiągnięcia trwałego wzrostu gospodarczego.