Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kobiece Mistrzostwa Europy przyciągają do Szwajcarii kibiców i ich portfele

Podczas pierwszego tygodnia rozgrywek posiadacze kart Visy więcej płacili przede wszystkim w restauracjach

Rozpoczęte 2 lipca 2025 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Kobiet spowodowały, że liczba podróżujących do Szwajcarii wzrosła względem tego samego okresu 2024 r. o 12 proc. Najliczniej przybyli posiadacze kart Visa z Niemiec, Holandii oraz Polski (wzrost o 25 proc.). W trakcie pierwszego tygodnia turnieju ich wydatki zwiększyły się w porównaniu do ubiegłego roku o 27 proc. Największy wzrost wydatków odnotowano w restauracjach (35 proc.) oraz w kategorii zakupów detalicznych (30 proc.).

Przeczytajcie także: Bank Pekao kolejną instytucją z Visa Mobile

Klienci chętnie korzystali z płatności zbliżeniowych. W dniach 2-9 lipca liczba tego typu transakcji dokonywana przez zagranicznych posiadaczy kart Visa wzrosła w ujęciu rocznym o 35 proc. Warto podkreślić, że na turnieju skorzystały nie tylko duże miasta jak Zurych, gdzie liczba odwiedzających z Francji czy Niemiec wzrosła o odpowiednio 30 proc. i 20 proc., ale też mniejsze miejscowości. W Bernie wydatki w restauracjach wzrosły o niemal 100 proc., z kolei w Lucernie było to 70 proc.

Przeczytajcie także: Klienci PKO BP mogą już korzystać z Visa Mobile

W ostatnich dniach szczególnie często pisaliśmy o Visa w kontekście wdrażanej przez kolejne banki usługi Visa Mobile. Nowa metoda płatności umożliwia realizację internetowych transakcji po autoryzacji za pomocą numeru telefonu. Tylko w lipcu zaoferowały ją dwa największe polskie banki: Pekao oraz PKO BP.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies