Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z firmą PayU
Credit Agricole oferuje już bramkę służącą do przyjmowania płatności w internecie. Rozwiązanie powstało przy współpracy z firmą PayU i umożliwia akceptację transakcji kartami, Blikiem oraz szybkimi przelewami. Obecni klienci Credit Agricole mogą zamówić bramkę z prowizją od transakcji na poziomie 0,92 proc. Natomiast firmy, które dopiero chcą założyć rachunek biznesowy w Credit Agricole, oprócz tej promocyjnej stawki mogą też liczyć na zwolnienie z opłat za prowadzenie konta w banku przez trzy lata.
Aby zamówić obsługę płatności online, należy zalogować się na oferowanej przez Credit Agricole platformie Strefa Biznesu. W menu wybrać trzeba zakładkę Narzędzia, tam kliknąć w opcję Bramka płatnicza i włączyć obsługę płatności. Po wypełnieniu formularzy z danymi i podpisaniu umowy z PayU nastąpi aktywacja bramki płatniczej.
Credit Agricole oferując bramkę płatności internetowych dołącza do grona kilku banków, które chciałyby uszczknąć kawałek tortu z obsługi rosnącego e-commerce w Polsce. Tak naprawdę jednak jest to raczej broń defensywna, której celem jest zatrzymanie klientów coraz śmielej próbujących swoich sił w handlu internetowym. W tej grupie banków są m.in. ING, mBank, Millennium, BNP Paribas, Nest czy nawet Plus Bank. Część, jak np. ING, stworzyła własne rozwiązania w tym zakresie. Inne, jak np. Millennium czy bohater dzisiejszego artykułu, wybrały współpracę z zewnętrznymi partnerami, bardziej doświadczonymi w tym obszarze.