Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole chce zaistnieć w e-commerce. Oferuje już bramkę płatniczą

Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z firmą PayU

Credit Agricole oferuje już bramkę służącą do przyjmowania płatności w internecie. Rozwiązanie powstało przy współpracy z firmą PayU i umożliwia akceptację transakcji kartami, Blikiem oraz szybkimi przelewami. Obecni klienci Credit Agricole mogą zamówić bramkę z prowizją od transakcji na poziomie 0,92 proc. Natomiast firmy, które dopiero chcą założyć rachunek biznesowy w Credit Agricole, oprócz tej promocyjnej stawki mogą też liczyć na zwolnienie z opłat za prowadzenie konta w banku przez trzy lata.

Przeczytajcie także: ING usunie część kart z portfeli cyfrowych

Aby zamówić obsługę płatności online, należy zalogować się na oferowanej przez Credit Agricole platformie Strefa Biznesu. W menu wybrać trzeba zakładkę Narzędzia, tam kliknąć w opcję Bramka płatnicza i włączyć obsługę płatności. Po wypełnieniu formularzy z danymi i podpisaniu umowy z PayU nastąpi aktywacja bramki płatniczej.

Przeczytajcie także: Porównanie oferty bankowych kart eSIM

Credit Agricole oferując bramkę płatności internetowych dołącza do grona kilku banków, które chciałyby uszczknąć kawałek tortu z obsługi rosnącego e-commerce w Polsce. Tak naprawdę jednak jest to raczej broń defensywna, której celem jest zatrzymanie klientów coraz śmielej próbujących swoich sił w handlu internetowym. W tej grupie banków są m.in. ING, mBank, Millennium, BNP Paribas, Nest czy nawet Plus Bank. Część, jak np. ING, stworzyła własne rozwiązania w tym zakresie. Inne, jak np. Millennium czy bohater dzisiejszego artykułu, wybrały współpracę z zewnętrznymi partnerami, bardziej doświadczonymi w tym obszarze.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies