Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci Nest Lease będą mogli opłacać swoje zobowiązania przez bramkę Autopay

Spółka leasingowa zapewni też swoim klientom wsparcie asystentki AI

Nest Lease, spółka leasingowa z grupy Nest Banku, poinformowała o wprowadzeniu nowych usług dla klientów, ułatwiających obsługę umów leasingu i pożyczki. Na stronie internetowej tej firmy dodano bramkę płatniczą Autopay. Klienci mogą także korzystać ze wsparcia wirtualnej asystentki AI.

Przeczytajcie także: Visa ma nowego country managera w Polsce

Dzięki wdrożeniu przeprowadzonym wspólnie z Autopay, klienci Nest Lease mogą teraz łatwiej regulować zobowiązania wynikające z zawartych umów. Po zalogowaniu do portalu widzą listę wystawionych faktur i mogą za nie zapłacić jednym kliknięciem. System automatycznie uzupełni wszystkie dane, a płatność może zostać zrealizowana za pomocą Blika lub szybkiego przelewu. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość jednoczesnego opłacenia wielu zobowiązań – nie tylko rat wynikających z zawartych umów, ale także polis ubezpieczeniowych czy mandatów.

Drugim udogodnieniem, którego wprowadzeniem chwali się Nest Lease, jest udostępnienie asystentki AI – Nesti. Narzędzie zapewnia wsparcie 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Przypomnę, że Nest Bank jest jednym z banków najbardziej zaangażowanych w przygotowywanie dla swoich klientów narzędzi opartych na AI. Był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył asystenta opartego na generatywnej sztucznej inteligencji do aplikacji mobilnej. Ostatnio zaś zapowiedział wprowadzenie AI także na swojej infolinii.

Przeczytajcie także: eSIM trafi do aplikacji banków z Polski

Spółka leasingowa z grupy Nest zadebiutowała na rynku w zeszłym roku, o czym mogliście przeczytać tutaj. Koncentruje się na finansowaniu pojazdów, maszyn oraz sprzętu dla przedsiębiorstw. Podmiot zapowiada, że w planach na ten rok ma przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz wprowadzenie zaawansowanych metod weryfikacji klientów. Docelowo chce doprowadzić do pełnej digitalizacji obsługi procesów leasingowych, z wykorzystaniem narzędzi zdalnych oraz podpisu elektronicznego.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: NEST, AUTOPAY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies