
Spółka leasingowa zapewni też swoim klientom wsparcie asystentki AI
Nest Lease, spółka leasingowa z grupy Nest Banku, poinformowała o wprowadzeniu nowych usług dla klientów, ułatwiających obsługę umów leasingu i pożyczki. Na stronie internetowej tej firmy dodano bramkę płatniczą Autopay. Klienci mogą także korzystać ze wsparcia wirtualnej asystentki AI.
Dzięki wdrożeniu przeprowadzonym wspólnie z Autopay, klienci Nest Lease mogą teraz łatwiej regulować zobowiązania wynikające z zawartych umów. Po zalogowaniu do portalu widzą listę wystawionych faktur i mogą za nie zapłacić jednym kliknięciem. System automatycznie uzupełni wszystkie dane, a płatność może zostać zrealizowana za pomocą Blika lub szybkiego przelewu. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość jednoczesnego opłacenia wielu zobowiązań – nie tylko rat wynikających z zawartych umów, ale także polis ubezpieczeniowych czy mandatów.
Drugim udogodnieniem, którego wprowadzeniem chwali się Nest Lease, jest udostępnienie asystentki AI – Nesti. Narzędzie zapewnia wsparcie 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Przypomnę, że Nest Bank jest jednym z banków najbardziej zaangażowanych w przygotowywanie dla swoich klientów narzędzi opartych na AI. Był pierwszym bankiem na polskim rynku, który wdrożył asystenta opartego na generatywnej sztucznej inteligencji do aplikacji mobilnej. Ostatnio zaś zapowiedział wprowadzenie AI także na swojej infolinii.
Spółka leasingowa z grupy Nest zadebiutowała na rynku w zeszłym roku, o czym mogliście przeczytać tutaj. Koncentruje się na finansowaniu pojazdów, maszyn oraz sprzętu dla przedsiębiorstw. Podmiot zapowiada, że w planach na ten rok ma przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz wprowadzenie zaawansowanych metod weryfikacji klientów. Docelowo chce doprowadzić do pełnej digitalizacji obsługi procesów leasingowych, z wykorzystaniem narzędzi zdalnych oraz podpisu elektronicznego.