Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Po co ING tworzy nowy pion, zajmujący się klientami private banking?

Na pytanie cashless.pl odpowiada Ewa Łuniewska, wiceprezeska ING odpowiedzialna za private banking

Rada nadzorcza ING pod koniec kwietnia powołała nowy skład zarządu banku. Ewa Łuniewska, która do tej pory była wiceprezeską odpowiedzialną za pion klientów biznesowych, objęła nadzór nad nowo wydzielonym obszarem działalności banku, czyli pionem private banking. W trakcie zakończonego wczoraj Europejskiego Kongresu Finansowego opowiadała serwisowi cashless.pl o powodach, dla których ING zdecydował się utworzyć taki pion.

Przeczytajcie także: Jak w praktyce będzie wyglądało przejęcie detalu Handlowego przez VeloBank?

Jej zdaniem nie jest tak, że do tej pory bank nie miał oferty skierowanej do klientów zamożnych. Natomiast z analiz przeprowadzonych na zlecenie instytucji wynika, że liczba takich klientów na polskim rynku będzie systematycznie wzrastać i to w szybkim tempie. W przeciągu kolejnych lat będzie się podwajać. Bank zdecydował więc, że aby oferować im usługi wyższej jakości, musi zająć się tym zespół ludzi skoncentrowany właśnie na tej grupie.

Przeczytajcie także: W jaki sposób Provident zaoferuje płatności odroczone?

Ewa Łuniewska zadeklarowała, że podlegający jej pion intensywnie pracuje nad nową ofertą z obszaru private banking. Nie chciała zdradzić konkretnych terminów, w jakich ta oferta pojawi się na rynku. Powiedziała natomiast, że bank w drugiej połowie tego roku zacznie szerzej informować o tego rodzaju produktach. Całość rozmowy z wiceprezeską ING na naszym kanale na YouTube oraz poniżej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies