Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rośnie liczba transakcji kartami w hurtowniach. To znak, że przedsiębiorcom plastikowy pieniądz też się przydaje

Wydatki w sieciach typu cash and carry to najszybciej zyskujący na popularności segment płatności dokonywanych kartami Visa Business

Popularyzacja kart bankowych wśród małych i średnich przedsiębiorstw to jeden ze strategicznych celów Visy. Obecnie organizacja prowadzi kampanię promocyjną, w ramach której za każde 500 zł wydane w sklepach sieci Media Markt oraz Saturn i opłacone kartą Visa przeznaczoną do użytku służbowego przedsiębiorcy otrzymają 30 zł na karcie podarunkowej. Klienci z sektora MSP mogą zyskać maksymalnie 750 zł przy jednym zakupie. Promocja trwa do końca września.

Przeczytajcie także: Terminale płatnicze trafią do kas fiskalnych

Kontynuowana jest także kampania edukacyjna skierowana do przedsiębiorców, której od początku sierpnia towarzyszy możliwość korzystania przez mikro, małe i średnie firmy ze specjalnych ofert przy płaceniu kartami. Mogą one zyskać dodatkowe 14 dni wyświetlania każdego ogłoszenia o pracę wykupionego online w serwisie Pracuj.pl lub 20 proc. rabatu na rezerwację hotelu w ramach sieci AccorHotels w Polsce.

Tymczasem jak wynika z danych Visy, wartość płatności dokonywanych kartami biznesowymi stale rośnie. Wśród wydatków realizowanych w ten sposób przez małe i średnie przedsiębiorstwa największy udział mają zakupy paliwa. Natomiast wśród najbardziej dynamicznie rosnących są płatności dokonywane w sieciach typu cash and carry, sklepach z elektroniką oraz sklepach oferujących materiały i usługi budowlane.

Przeczytajcie także: Ruszyły testy bezpłatnych terminali w urzędach

Wpływ na wzrost liczby i wartości transakcji kartami w hurtowniach typu cash and carry ma na pewno fakt, że od niedawna już wszystkie duże sieci takich hal wyposażone są w terminale płatnicze. W tym roku do grona akceptujących karty dołączyły bowiem hurtownie Eurocash Cash and Carry. Wcześniej uczyniły to Selgros oraz Makro.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies