PragmaPay to płatności odroczone dla klientów biznesowych
Biuro prasowe spółki PragmaGO podało informację o nowej integracji, przeprowadzonej z dostawcą platformy dla sklepów internetowych Shoper. Od teraz sklepy online korzystające z usług Shopera mogą udostępnić swoim klientom płatności odroczone PragmaPay. Rozwiązanie kierowane jest do kupujących na fakturę.
PragmaPay pozwala na zakupy z odroczeniem o 14, 30 i 60 dni albo rozłożenie należności na 3, 6, 9 lub 12 miesięcznych rat. Maksymalny limit finansowania wynosi 50 tys. zł i umożliwia zakup środków trwałych, towarów oraz usług. W komunikacie prasowym nie podano kosztów skorzystania z PragmaPay. Natomiast w bramce płatniczej Tpay, do której usługa trafiła w ubiegłym roku, odroczenie płatności na 14 i 30 dni jest bezpłatne. Koszt obsługi rat to ok. 1,5 proc. miesięcznie. Dodatkowo prowizję, wynoszącą 2-3 proc. od kwoty transakcji, ponosi sklep oferujący PragmaPay.
– PragmaPay to transparentne finansowanie – umowa jest prosta, a koszty dla kupującego stałe, przejrzyste i niezależne od zmian stóp procentowych – mówi Danuta Czapeczko, wiceprezeska PragmaGO. Natomiast sprzedawca zyskuje możliwość zwiększenia średniej wartości koszyka nawet o 60 proc. oraz zwiększenia tzw. konwersji (udział finalizujących zakupy wśród odwiedzających dany sklep) nawet o 40 proc.
– Dzięki bezpośredniej integracji z PragmaPay nasi klienci mogą zaoferować unikatowe doświadczenie zakupowe dla każdej firmy, która ma potrzebę szybkiego i elastycznego finansowania. To otwiera wiele nowych możliwości sprzedaży, ale też większej lojalizacji klientów – uważa Łukasz Piechowiak, dyrektor ds. logistyki i płatności w Shoper. Aby wdrożyć PragmaPay na platformie Shoper, wystarczy wybrać PragmaPay w zakładce "Aplikacje" i podpisać umowę o współpracy online.