Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Cinkciarz.pl wprowadzi kartę z wizerunkiem nawiązującym do gry. Grafikę wybiorą w głosowaniu internauci

Cinkciarz jest kolejnym już wydawcą kart, który w ostatnim czasie zdecydował się na umieszczenie na karcie grafiki związanej z grami komputerowymi

Fintech Cinkciarz.pl poinformował o rozpoczęciu współpracy na naszym rynku z firmą Ubisoft – jednym z najbardziej znanych na świecie producentów gier wideo. Za sprawą tego partnerstwa polscy klienci firmy będą mogli zamówić kartę wielowalutową z wizerunkiem z gier Assassin’s Creed.

Przeczytajcie także: Bilety komunikacyjne dostępne bez logowania do aplikacji PeoPay

To społeczność internetowa zdecyduje, jaki wizerunek pojawi się na plastiku. Przygotowano dwie propozycje, internauci wybiorą jedną z nich za pośrednictwem serwisu X (dawniej Twitter). Głosowanie potrwa do wtorku 2 lipca. Jeszcze latem kartę będzie można zamówić w ramach przedsprzedaży w sklepie eStore Cinkciarz.pl. Do regularnej sprzedaży produkt trafi jesienią br.

Przeczytajcie także: Już pawie 16 mln klientów "mobile only" w Polsce

Fintech przypomina, że posiadacze jego kart zyskują dostęp do darmowych rachunków w polskich złotych i 19 innych walutach, a płacić mogą w ponad 160 walutach. Karta może się przydać podczas podróży zagranicznych, ale też np. zakupów w zagranicznych sklepach online. Spółka oferuje karty wielowalutowe w formie wirtualnej oraz plastikowej z opcją wysyłki nie tylko pocztą, ale też kurierem i do paczkomatów.

Co ciekawe Cinkciarz nie jest pierwszym wydawcą kart, który w ostatnim czasie zaproponował klientom produkty z grafikami nawiązującymi do gier. Wcześniej taka opcja pojawiła się w ofercie banków, takich jak Alior czy Pekao.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies