Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Jakie usługi wykorzystujące sztuczną inteligencję wdrażają banki z Polski? Wyniki badania podczas najbliższego Cashless Brekfast

Cashless Breakfast poświęcony wykorzystaniu sztucznej inteligencji w bankach już pod koniec marca

Od momentu debiutu Chata GPT sztuczna inteligencja robi niesamowitą karierę w niemal wszystkich branżach. Jednak zdaniem ekspertów to branża finansowa, w tym szczególnie – banki, na rozwoju tej technologii mogą najwięcej zyskać. Sztuczna inteligencja może odgrywać ważną rolę w procesach wewnętrznych, obsłudze klientów, systemach antyfraudowych, analizie kredytowej itd.

Przeczytajcie także: Karuzela zmian personalnych w spółkach zależnych PKO

Podczas najbliższego wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast chcielibyśmy porozmawiać o obecnych i możliwych zastosowania SI w bankowości, sposobach wdrażania rozwiązań opartych o SI w bankach, korzyściach, jakie instytucje mogą z tego czerpać, ryzykach związanych z rozwoju SI itp.

Przeczytajcie także: Laven wybiera się za granicę

Przed rozmową z ekspertami zaprezentujemy wyniki ankiety przeprowadzonej przez cashless.pl w kilkunastu największych bankach działających na polskim rynku. Dotyczy ona już wdrożonych rozwiązań, w których wykorzystano sztuczną inteligencję. Instytucje finansowe zapytaliśmy także o obszary, w których technologię tę zamierzają wdrażać w najbliższym czasie.

Cashless Breakfast na temat sztucznej inteligencji w bankach już 19 marca bieżącego roku.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies