Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Comarch nie dał rady na rynku platform e-commerce. Zamyka projekt wszystko.pl

Z komunikatu spółki wynika, że technologia stworzona w ramach projektu zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach firmy

Koniec marzeń spółki informatycznej Comarch o możliwości stworzenia realnej konkurencji dla Allegro. Krakowska firma poinformowała przed chwilą w komunikacie o zaprzestaniu prowadzenia platformy wszystko.pl w dotychczasowej formule. – W wyniku prowadzonego przeglądu projektów R&D Comarch podjął decyzję o zaprzestaniu prowadzenia wszystko. pl. Stworzona w ramach projektu technologia zostanie wykorzystana w innych rozwiązaniach ERP grupy Comarch – napisano w komunikacie.

Przeczytajcie także: Platforma wszystko.pl już działa

Przypomnę, że wszystko.pl to internetowa platforma, kojarząca kupujących i sprzedających różne produkty. Tego rodzaju rozwiązania, zwane marketplace’ami, cieszą się coraz większą popularnością na całym świecie, także w Polsce. Na naszym rynku niekwestionowanym liderem w tym segmencie pozostaje Allegro. W przeszłości wielu już próbowało konkurować z tą platformą, ale nikomu nie udało się jej zagrozić. Wygląda na to, że Comarchowi również.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza nową metodę płatności

Wszystko.pl komercyjnie zostało uruchomione w połowie ubiegłego roku. W momencie startu oferowany był tylko serwis internetowy. Dopiero w późniejszym okresie udostępniona miała zostać aplikacja mobilna. Nigdy to się jednak nie udało. Cechą wyróżniającą platformę na tle konkurencji miał być brak wysokich prowizji od sprzedaży produktów na wszystko.pl. Miało to zachęcać sprzedawców do nawiązywania współpracy z Comarchem, który chciał zarabiać na innych usługach świadczonych sklepom korzystającym z wszystko.pl.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies