Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne udogodnienie dla użytkowników serwisu mojePZU. Zarezerwują potrzebne im leki w wybranej aptece

Zarezerwować można zarówno leki wydawane bez recepty, jak i te na receptę, przepisane podczas telekonsultacji lub wizyty w placówce PZU Zdrowie

PZU wprowadziło nową usługę do serwisu i aplikacji mojePZU – rezerwację leków w aptece. Po telekonsultacji lub wizycie stacjonarnej w placówkach PZU Zdrowie pacjent może sprawdzić dostępność i zarezerwować potrzebne mu leki w jednej z ponad 1,5 tys. aptek w 500 miejscowościach.

Przeczytajcie także: Inslet tworzy portfel na polisy

MojePZU to serwis samoobsługowy (w wersji na komputer oraz jako aplikacja mobilna), który ułatwia klientom korzystanie z usług podmiotów z grupy PZU. Za jego pośrednictwem można m.in. kupić wybrane produkty, zarządzać polisami i opłacać składki czy śledzić likwidację szkody. W przypadku klientów PZU Zdrowie zestaw usług dostępnych przez mojePZU obejmuje także m.in. przeprowadzenie wstępnego wywiadu medycznego, umówienie wizyt oraz badań, telekonsultacje, zapoznanie się z zaleceniami lekarskimi po wizycie, pobranie skierowania lub e-recepty, a teraz także sprawdzenie dostępności i rezerwację leków.

Przeczytajcie także: Komplementarne ubezpieczenia zdrowotne w ofercie dużego brokera

Nowa usługa działa zarówno w odniesieniu do leków bez recepty, jak i tych na receptę, zaleconych podczas telekonsultacji lub wizyty u lekarza w placówce PZU Zdrowie. Po wybraniu odpowiedniej opcji w moim PZU pacjent wybiera produkty oraz aptekę, w której chce odebrać rezerwację. Może też dodać swoją Kartę Lekową lub Kartę Apteczną (ubezpieczenia PZU, w ramach których ubezpieczyciel pokrywa koszt lub dofinansowuje zakup leków).

Niedawno w serwisie cashless.pl mogliście także przeczytać, że na budowę własnego serwisu do obsługi różnych spraw związanych z oferowanymi przez siebie polisami zdecydowała się także Warta. Podobne serwisy mają również m.in. Allianz czy Ergo Hestia. Przy czym funkcjonalność portalu PZU jest spośród nich wszystkich najbardziej rozbudowana, co wynika m.in. z tego, że jest szeroko wykorzystywane do obsługi polis zdrowotnych.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies