Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa promuje transakcje telefonem lub zegarkiem. Wystarczy zapłacić za bilet do kina

Akcja promocyjna, która potrwa do końca 2023 roku, dotyczy filmu "Życzenie"

Visa wystartowała z nową kampanią, w której chce promować płatności kartą w telefonie lub urządzeniu ubieralnym. W tym celu nawiązano współpracę z sieciami kin Helios i Cinema City oraz spółką Kinads Media, działającą na rynku reklamy kinowej.

Przeczytajcie także: Orlen rezygnuje ze swojej aplikacji Orlen Pay

Warunki udziału w promocji są dość proste: należy zapłacić aplikacją mobilną, do której podpięta jest karta Visa, za minimum dwa bilety na film Disneya pt. "Życzenie" (Wish). Akcją nie są objęte płatności samą kartą, a już tym bardziej gotówką. Promocja potrwa do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Co można zdobyć?

Przeczytajcie także: Blik zmodernizuje swój system centralny

Prezentem w promocji jest brelok z Ashą – główną bohaterką wspomnianego filmu. Organizator zaznacza w regulaminie, że w przypadku jednorazowego zakupu większej liczby biletów, ale z zastrzeżeniem, że będzie to zawsze wielokrotność liczby dwa, uczestnik może otrzymać proporcjonalnie większą liczbę breloków. Czyli przy zakupie czterech biletów, może dostać dwa prezenty.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies