Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Rzecznik prasowy Santandera po kilkunastu latach odchodzi z banku

Artur Sikora był jednym z najdłużej urzędujących rzeczników prasowych w polskiej bankowości

Artur Sikora, wieloletni dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Santandera w Polsce (wcześniej BZ WBK), z końcem lipca odszedł z banku. Poinformował o tym wczoraj na swoim profilu w portalu Linkedin. Zadeklarował przy tym, że jego związki z Hiszpanią (Santander to grupa wywodząca się z Półwyspu Iberyjskiego) na tym się nie kończą, ale nie zdradził, co ma na myśli.

Przeczytajcie także: Santander ostatecznie pożegnał program Payback

Artur Sikora był jednym z najdłużej urzędujących rzeczników prasowych w polskiej bankowości. Wg danych w Linkedin przygodę z BZ WBK rozpoczął w 2007 r., a funkcję rzecznika prasowego objął w roku 2010. Spośród innych rzeczników bankowych w Polsce porównywalnym doświadczeniem mogą w tym momencie pochwalić się chyba tylko Piotr Utrata w ING od 2005 r. i Krzysztof Olszewski w mBanku od 2009 r.

Przeczytajcie także: PayAppka będzie miała nowego operatora

A wracając do Sikory, to za jego kadencji w Santanderze bank ten przeszedł szereg zmian. Wydaje się, że najważniejsza to rebranding przeprowadzony kilka lat temu, z którym hiszpańska grupa zwlekała bardzo długo. Impulsem do rozpoczęcia tego procesu była zmiana na stanowisku prezesa, gdy ustąpił z niego rozpoczynający polityczną karierę Mateusz Morawiecki. Trzeba też przyznać, że o wiele większą atencją niż samo rzecznikowanie darzył działania marketingowe. Za jego czasów Santander przeprowadził kilka głośnych kampanii reklamowych, z gwiazdami światowego formatu w roli głównej. Wymienić tu można choćby Kevina Spacey'a czy Chucka Norrisa.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies