Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Visa Mobile od teraz dostępna także dla klientów spółki eCard

Wcześniej nowe rozwiązanie Visy do płatności internetowych trafiło do oferty serwisu Przelewy24

Biuro prasowe spółki PayPro (operator m.in. serwisu Przelewy24) podało, że klienci korzystający z usług spółki eCard (należy do tej samej grupy co PayPro) mogą już przyjmować płatności narzędziem Visa Mobile. Wcześniej pierwszą firmą, która zaoferowała Visę Mobile w Polsce były Przelewy24.

Przeczytajcie także: Nowe informacje ws. sprzedaży PayU

Visa Mobile to rozwiązanie ułatwiające płatności kartami za zakupy online. Dzięki niemu, aby zapłacić za coś w internecie, wystarczy podać numer telefonu a następnie potwierdzić transakcję w aplikacji mobilnej, np. własnego banku.

– Rozwiązanie Visa Mobile powstało z myślą o jeszcze szybszych i bardziej intuicyjnych płatnościach kartami w internecie, które wciąż będą tak samo bezpieczne, dzięki tokenizacji. Jest to dodatkowa warstwa ochrony oraz serce systemu płatności mobilnych. Wierzymy, że bezpieczeństwo w połączeniu z łatwością i szybkością płatności z wykorzystaniem Visa Mobile, mogą sprawić, że zakupami online zainteresuje się jeszcze więcej osób, co pomoże także zwiększyć sprzedaż firmom – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa.

Przeczytajcie także: Platforma wszystko.pl już działa

Aby rozpocząć korzystanie z Visa Mobile, należy aktywować usługę w aplikacji mobilnej banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Płatności Visa Mobile są dostępne dla klientów: ING Banku Śląskiego, Nest Banku, banków spółdzielczych BPS i SGB, Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz SKOK-ów. Kolejne banki mają już pracować nad wdrożeniem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies