Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Vitaance z nową rundą finansowania. Ze swoją aplikacją wspierającą w dbaniu o zdrowie wyjdzie na kolejne rynki

Vitaance to hiszpański insurtech, który oferuje benefit pracowniczy w postaci połączenia ubezpieczeń na życie i wypadkowych z aplikacją motywującą do dbania o zdrowie

Hiszpański insurtech Vitaance zebrał 2,2 mln euro od inwestorów. W rundę zaangażował się polsko-francuski fundusz Astorya VC, który już wcześniej inwestował w tę spółkę. W gronie finansujących znaleźli się też m.in. K Fund, Kindred Ventures czy Softbank, o czym donosi Seguros News.

Przeczytajcie także: Już wkrótce nowa edycja raportu "Insurtechy w Polsce"

Vitaance łączy ubezpieczenia na życie i wypadkowe z aplikacją wspierającą w dbaniu o zdrowie. Rozwiązanie zostało przygotowane z myślą o grupowych ubezpieczeniach pracowniczych i jest oferowane przez pracodawców jako benefit pozapłacowy. Aplikacja zapewnia łatwy dostęp do informacji o ubezpieczeniu, a jednocześnie motywuje do aktywności.

Użytkownicy znajdą w niej zadania i wyzwania dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego. Mogą w nich współzawodniczyć ze swoimi współpracownikami, co ma mieć wymiar szczególnie angażujący. Zdobywają za to punkty, które można wymienić na nagrody, takie jak darmowe lekcje jogi, konsultacje z psychologiem czy treningi, lub przeznaczyć je na wsparcie organizacji pozarządowych.

Przeczytajcie także: Lemonade nawiązuje współpracę z BNP Paribas Cardif

Twórcy rozwiązania zapewniają, że Vitaance jest benefitem, z którego pracownicy aktywnie korzystają. Aż 80 proc. użytkowników sięga do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu. Jak wskazują, jest to zaletą również z perspektywy pracodawcy, który oferuje benefit angażujący dla podwładnych, a jednocześnie przyczynia się do poprawy ich stanu zdrowia i pomaga w budowaniu relacji w zespole. Co ciekawe, pracodawcy również mogą tworzyć własne wyzwania i nagrody dla pracowników.

Vitaance zamierza przeznaczyć pozyskane środki na rozwój produktu i ekspansję zagraniczną. Jednocześnie warto zauważyć, że jeszcze do niedawna na europejskiej scenie insurtechowej dominowały podmioty operujące w obszarze ubezpieczeń majątkowych. Ostatnimi czasy się to zmienia, a Vitaance ze swoim pomysłem na popularyzację ubezpieczeń życiowych i sfery dbania o zdrowie wpisuje się w ten trend.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies