Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Getin wreszcie z Blikiem. Nowa aplikacja banku dostępna od piątku

Bank poprawił też ergonomię płatności HCE integrując je z podstawową aplikacją mobilną

Z informacji przekazanych mi przez biuro prasowe Getinu wynika, że nowa wersja aplikacji na smartfony z systemami Android, iOS i Windows ma pojawić się w marketach już jutro. Spośród nowości, które się w niej znajdą, na szczególną uwagę zasługują dwie.

Przeczytajcie także: SkyCash rezygnuje ze współpracy z bankami

Pierwsza to oczywiście płatności Blik. Getin stanie się tym samym pierwszą instytucją spoza banków – założycieli spółki Polski Standard Płatności, która udostępni system Blik swoim klientom. Na razie nie dostaną oni niestety pełnej funkcjonalności tego rozwiązania. Będą mogli za jego pomocą płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wybierać pieniądze z bankomatów, ale na przelewy P2P przyjdzie im jeszcze poczekać.



Druga z nowinek to zintegrowanie z aplikacją płatności zbliżeniowych HCE. Getin jako drugi w Polsce udostępnił tę technologię jesienią ubiegłego roku. Niestety, by z niej korzystać, trzeba było instalować oddzielną aplikację – Getin Wallet. To mniej ergonomiczne rozwiązanie niż integracja płatności w standardowej aplikacji bankowej. Bank chyba to zrozumiał, bo od jutra aplikacja walletowa nie będzie już potrzebna. Gdy aktualizacja się pojawi, napiszę, jak to wszystko działa po nowemu. Oczywiście płatności HCE w Getinie będą dostępne tylko dla posiadaczy smartfonów z systemem Android i anteną NFC.

Przeczytajcie także: Duża aktualizacja apki Millennium już dostępna

Bank informuje ponadto, że w nowej wersji apki zachowano dotychczasowe udogodnienia, m.in. opcję szybkiego logowania za pomocą tzw. wężyka, płatności za faktury przy pomocy kodów QR i funkcję przechowywania paragonów w wersji elektronicznej. – Dostępne na rynku możliwości technologiczne oraz trendy zmieniają się. Wraz z nimi zmienia się także nasza aplikacja. W nowej odsłonie jest ona jeszcze bardziej przyjazna i funkcjonalna – mówi Natalia Załęcka, dyrektor departamentu digitial w Getin Noble Banku.

Zaktualizowana aplikacja powstała równolegle w dwóch wersjach – Getin Mobile dla klientów detalicznych oraz Noble Mobile dla klientów z segmentów Noble i Private Banking – spójna graficznie i wizerunkowo z tymi obszarami biznesowymi. Oba warianty zapewniają dostęp do tych samych możliwości.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies