Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
KIR przekonuje: cyfryzacja, to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale i środowiska. Spółka uruchamia nową kampanię edukacyjną

W serii filmów dostępnych na kanale KIR na You Tube firma pokazuje różne korzyści z przejścia na płatności elektroniczne i cyfrowy obieg dokumentów

Fundacja KIR na rzecz Rozwoju Cyfryzacji Cyberium uruchomiła nową kampanię edukacyjną na temat korzyści z elektronizacji działalności gospodarczej, prowadzonej w szczególności przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Kampania składa się z szeregu materiałów wideo, prezentowanych na kanale KIR w serwisie You Tube.

Przeczytajcie także: Oto jak szybko rosną szybkie przelewy

Pierwsze dwa odcinki są już dostępne. Autorzy filmów koncentrują się w nich na korzyściach z przejścia na płatności elektroniczne oraz cyfrowy obieg dokumentów. Jak wynika z zawartych w materiałach informacji, aby zrównoważyć polską emisję gazów cieplarnianych, należałoby zasadzić las o powierzchni trzy razy takiej jaką ma nasz kraj. Jest to nierealne, zatem oprócz zastępowania emisyjnych źródeł energii odnawialnymi i wielu innych działań, potrzebne jest podjęcie kroków mających na celu zmniejszenie zużycia zasobów. Cyfryzacja a więc np. wprowadzenie cyfrowego obiegu dokumentów, może w tym pomóc.

Zdaniem autorów jednego z filmów prezentowanych przez KIR digitalizacja oznacza także wymierne oszczędności. Z analiz m.in. PwC wynika, że wygenerowanie jednego papierowego dokumentu może kosztować firmę nawet 3 zł. Znaczną część tych kosztów można zredukować zastępując papier dokumentem cyfrowym.

Przeczytajcie także: Przelewy ekspresowe będą darmowe dla wszystkich

Do udziału w kampanii KIR-u zaproszono przedsiębiorców, reprezentantów administracji, a także ekspertów z obszaru digitalizacji i ESG, którzy dzielą się doświadczeniami i pokazują jak dzięki cyfryzacji firmy mogą, poza poprawą warunków środowiskowych, osiągnąć wymierne korzyści biznesowe. Filmy w prosty sposób tłumaczą co to znaczy być paperless, jak być eko-przedsiębiorcą, od czego zacząć cyfryzację, w jaki sposób załatwiać sprawy urzędowe online. W kampanii znalazło się też m.in. 10 kroków do tego, by dbać o środowisko prowadząc firmę oraz szereg praktycznych porad jak wykorzystać nowoczesne usługi cyfrowe na co dzień.

Aby obejrzeć pierwsze dwa filmy zrealizowane w ramch nowej kampanii Cyberium, wystarczy zajrzeć na You Tube.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies