Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Santander ponownie anonsuje wprowadzenie aplikacji mobilnej kolejnej generacji. Bank kończy testy

Santander zapowiedział rychłe udostępnienie nowej apki, w wiadomości skierowanej do użytkowników bankowości elektronicznej

Klienci Santandera, korzystający z bankowości elektronicznej, otrzymali korespondencję z informacją o nowościach, które ostatnio znalazły się lub w najbliższym czasie znajdą w ofercie instytucji. Wśród zapowiedzianych produktów pojawiła się apka kolejnej generacji. – Finalizujemy prace nad naszą nową aplikacją mobilną. Dziękujemy tym z państwa, którzy już przystąpili do ważnego etapu testów – można przeczytać w wiadomości kierowanej do klientów.

Przeczytajcie także: Santander może blokować karty swoich klientów

Wygląda więc na to, że klienci Santandera lada moment doczekają się zmian w bankowości mobilnej. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy konkretnie do tego dojdzie. Natomiast to, że instytucja rozpoczęła prace nad nowym oprogramowaniem, wiadomo od kwietnia, gdy Santander opublikował aktualizację regulaminu swoich usług. W dokumencie wprowadzono zapisy umożliwiające udostępnienie nowej aplikacji. Z dokumentu tego wynika jednak, że raczej nie należy spodziewać się po niej rewolucji. Apka ma się przede wszystkim wyróżniać wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów.

Przeczytajcie także: Jak klienci oceniają aplikacje mobilne swoich banków

Aplikacja mobilna Santandera, znajdująca się obecnie w ofercie banku, ma już wiele lat. Została przygotowana jeszcze w czasach, gdy bank występował pod nazwą BZ WBK. Należy więc się jej odświeżenie. Warto jednak podkreślić, że klienci wciąż oceniają ją wysoko. W Google Play ma 4,7 pkt. na 5 możliwych, a w App Store – 4,6 pkt. na 5 możliwych. Według najnowszego rankingu aplikacji mobilnych cashless.pl daje jej to odpowiednio 4. i 7. miejsce w Polsce.

AKTUALIZACJA

Jeden z czytelników cashless.pl doniósł, że obsługa klienta w Santanderze poinformowała go, że nowa aplikacja zostanie udostępniona w najbliższy weekend. Poprosiłem o potwierdzenie tej wiadomości biuro prasowe banku. To powtórzyło jedynie, że bank jest w fazie testów aplikacji z wybraną grupą klientów a termin udostępnienia nowej aplikacji wszystkim poda po ich zakończeniu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies