Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kłopoty BPS z aplikacją. Zniknęła z marketu Google Play

Bank zapewnia, że pracuje nad przywróceniem możliwości pobierania apki na urządzenia z systemem Android

Bank BPS poinformował swoich klientów, że aktualnie nie ma możliwości pobierania jego aplikacji na urządzenia z systemem operacyjnym Android aplikacji BPS Mobilnie. – Po rozwiązaniu tego problemu zaktualizujemy informację w tej sprawie – pisze BPS w komunikacie do klientów. Osoby, które wcześniej aplikację pobrały, mogą z niej normalnie korzystać.

Przeczytajcie także: BPS uruchomił promocję dla posiadczy kart Visa

Instytucja nie podaje, dlaczego konkretnie apka zniknęła. Natomiast biuro prasowe BPS w odpowiedzi na pytanie cashless.pl w tej sprawie napisało, że niedostępność aplikacji w Google Play wynika z konieczności dostosowania jej do wymogów właściciela marketu. – Jak tylko aplikacja zostanie dostosowana, wystawimy ją ponownie w Google Play – pisze biuro prasowe BPS.

Przeczytajcie także: 9 września był rekordowy dla systemu Blik

BPS nie jest pierwszym bankiem z Polski, który boryka się z niedostępnością swojej aplikacji w markecie dla urządzeń z Androidem. Swego czasu podobne kłopoty dotknęły posiadaczy rachunków w Pekao. Wówczas problem udało się rozwiązań w ciągu kilku godzin. Więcej na ten temat w tekście Aplikacja PeoPay zniknęła z marketu Google Play. Pekao pracuje nad jej przywróceniem.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies