Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowy pomysł InPostu: dostarczy przesyłkę, ale chce byście pół roboty wykonali za niego

Operator proponuje usługę kurierską w dobrej cenie, ale pod warunkiem, że sami nadacie przesyłkę w najbliższym paczkomacie

Wcześniej podobną usługę InPost zaoferował firmom zajmującym się e-commerce. Teraz kieruje ją także do klientów indywidualnych. Od dzisiaj mogą wysłać paczkę, którą dostarczy kurier firmy InPost. Piszę "dostarczy", bo niekoniecznie odbierze z domu. Wprawdzie operator oferuje także taką opcję, ale za dodatkową opłatą wynoszącą 6 zł. Tylko gdy zaniesiecie paczkę do punktu obsługi klienta lub do paczkomatu zapłacicie za usługę atrakcyjne 13,50 zł brutto.

Przeczytajcie także: Teraz tak się będzie projektować opakowania. Ciekawy pomysł polskiego startupu

Podane ceny dotyczą najmniejszych paczek z gwarancją ich dostarczenia w terminie D+1, czyli dzień po dniu nadania. Oczywiście operator utrzymuje, że wersja z nadaniem przesyłki w paczkomacie ma wiele zalet, bo umożliwia wysłanie paczki przez całą dobę. Może się czepiam, ale wtedy taką usługę można nazwać "półkurierską", bo połowę pracy wykonujecie sami, dostarczając pudełko do najbliższego paczkomatu.

Przeczytajcie także: Amazon ma dość loginów i haseł. Pozwoli płacić przez selfie

Cenowo oferta jest korzystniejsza od propozycji konkurencji. Według porównywarki cen usług pocztowych poczta-cennik.pl wysłanie zwykłej paczki z placówki Poczty Polskiej kosztuje obecnie 14,50 zł brutto. Przy zaangażowaniu kuriera w odbiór i dostarczenie paczki propozycja InPostu jest cenowo taka sama jak DPD (przy zamówieniu przez stronę brokera). Nieco drożej wychodzi skorzystanie z usług K-EX - 22,15 zł i UPS - 23,74 zł. Tutaj jednak w tabelce umieszczono złowrogi dopisek "możliwe dopłaty strefowe" co pozwala przypuszczać, że można się liczyć z dodatkowymi kosztami.

paczki

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies