Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Operator Donateo nawiązał współpracę z Exorigo-Upos. Ułatwi wspieranie organizacji dobroczynnych podczas płatności za zakupy

Właścicielem marki Donateo jest polski fintech BetterPOS

Platforma Donateo, za którą stoi fintech BetterPOS, nawiązała współpracę z Exorigo-Upos, dostawcą usług i rozwiązań technologicznych dla branży handlu detalicznego w Polsce. Firma ta tworzy m.in. systemy POS oraz zapewnia infrastrukturę dla znaczącej liczby sklepów i biur. Partnerstwo sprawi, że klient korzystający z terminala płatniczego będzie mógł przekazać darowiznę na cele charytatywne przy okazji codziennych zakupów. Wdrażanie nowego rozwiązania ma rozpocząć się w maju bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Więcej płatności mobilnych od Zen

Jak to ma działać w praktyce? Przed sfinalizowaniem płatności za zakupy na ekranie terminala pojawi się możliwość ofiarowania środków na cele dobroczynne. Przekazane w ten sposób pieniądze trafią bezpośrednio na konto wspieranej organizacji. Donateo zapewnia, że jego partnerami są wyłącznie zweryfikowane fundacje i organizacje charytatywne, w tym Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, PAH czy Polska Federacja Banków Żywności.

Każda przekazana przez klienta kwota zostanie wyszczególniona na jego paragonie. Wpłacający jeszcze przed zatwierdzeniem transakcji dowiaduje się, jaką organizację wspiera, a jej dane będą widoczne na jego koncie bankowym. Donateo zachęca to wpłacania nawet mniejszych kwot – zaokrąglenia sumy widocznej na rachunku albo drobnego procentu od tejże. W tym projekcie ma chodzić nie o wysokość wpłat, ale ich powtarzalność.

Przeczytajcie także: Nowe problemy rosyjskich banków

Na temat Donateo mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl pod koniec 2020 roku. Stojący za platformą podmiot chwalił się wówczas wprowadzeniem na rynek datkomatu, czyli sprzętu umożlwiającego przekazywanie pieniędzy kartami bankowymi, urządzeniami mobilnymi z płatnościami zbliżeniowymi typu Apple Pay czy Google Pay, a także Blikiem. Urządzenia tego typu stanęły już w setkach punktów w całym kraju. Oznaczono je znakiem z dwoma sercami: żółtym i czerwonym. Partnerami technologicznymi projektu, oprócz Exorigo-Upos, są także operatorzy Tpay, Elavon i Blik.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies