Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa funkcja w aplikacji i serwisie Saltus Ubezpieczenia. Można się samodzielnie umawiać na teleporady

Użytkownik może wybrać z kalendarza pasujący mu termin telekonsultacji z jednym z lekarzy prawie 30 specjalizacji

Saltus Ubezpieczenia wprowadził nową przydatną funkcję w swojej aplikacji oraz w serwisie internetowym. To możliwość samodzielnego umówienia się na teleporadę u lekarzy prawie 30 specjalizacji.

Przeczytajcie także: O affinity, czyli ubezpieczeniowych koligacjach

Do tej pory, aby skorzystać z teleporady w ramach polisy zdrowotnej, klient musiał skontaktować się z prowadzonym przez ubezpieczyciela centrum umawiania wizyt. Teraz osoby korzystające z apki znajdą w niej aktualizowany na bieżąco harmonogram z dostępnymi terminami rozmów z poszczególnymi lekarzami. Analogiczne rozwiązanie udostępniono na stronie ubezpieczyciela. A samo umówienie się na wizytę ma wymagać zaledwie kilku kliknięć.

Przeczytajcie także: 3,8 mln zł finansowania dla firmy oferującej komplementarne polisy zdrowotne

Partnerem Saltusa w realizacji teleporady jest HomeDoctor, współpracujące z podmiotami działającymi na rynku prywatnych usług medycznych. Firma deklaruje, że dzięki szerokiej sieci może zapewnić połączenie z pediatrą lub internistą nawet w godzinę, a czas oczekiwania na teleporadę u specjalisty zazwyczaj nie przekracza 24 godzin. Konsultacje mogą się odbywać po polsku, angielsku i ukraińsku.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies