Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao Wesub
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Lemonade ubezpiecza auta. Stawki dostosuje do stylu jazdy, a w razie wypadku automatycznie wyśle pomoc

Insurtech planuje też śledzić ilość dwutlenku węgla emitowanego przez auta i finansować sadzenie drzew, aby zrekompensować wpływ klientów na zmiany klimatu

Amerykański insurtech Lemonade rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie polisy mogą kupować mieszkańcy stanu Illinois, a wkrótce oferta ma być dostępna również w innych stanach. O planach ubezpieczyciela w tym zakresie mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już w kwietniu.

Przeczytajcie także: Insurtechy w Polsce, nowy raport cashless.pl

W swoich ubezpieczeniach Lemonade planuje wykorzystać telematykę. Na podstawie danych z aplikacji oceni, ile i jak bezpiecznie klient jeździ, a następnie dostosuje do tego wysokość składki. Dodatkowo klienci jeżdżący z włączoną aplikacją Lemonade mogą liczyć na natychmiastowe wsparcie po wypadku. Po wykryciu kolizji na podstawie danych z sensorów ruchu oraz sygnału GPS do kierowcy zostaną skierowane służby ratownicze lub pomoc drogowa. Usługi assistance są w takich sytuacjach dla klientów darmowe i dostępne przez całą dobę.

Lemonade podkreśla również, że zadbał o wygodę zgłaszania roszczeń i likwidacji szkody. Poszkodowani mogą wszystko zrobić za pomocą aplikacji insurtechu, znajdą tam także informacje o statusie szkody czy wycenie uszkodzeń. Dzięki zautomatyzowaniu wielu procesów likwidacja szkody ma przebiegać szybko.

Posiadacze innych ubezpieczeń z oferty Lemonade – mieszkaniowych, na życie lub zwierząt – mogą liczyć na zniżki przy zakupie kolejnego produktu. Jak podaje insurtech, zniżka będzie nierzadko na tyle duża, że w wielu przypadkach przy zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego polisa mieszkaniowa będzie dla klienta darmowa.

Przeczytajcie także: Czatbot dla klientów Ergo Hestii

Atrakcyjne ceny insurtech planuje zaproponować również posiadaczom aut elektrycznych i hybrydowych. To jedno z działań, które mają sprawić, że ubezpieczenia Lemonade będą bardziej "zielone". Dodatkowo – co jest też konsekwencją wykorzystania telematyki przy ustalaniu cen – firma będzie nagradzać niskimi stawkami klientów, którzy mało jeżdżą, a więc i mniej zanieczyszczają powietrze. A korzystając ze spersonalizowanych danych zbieranych przez aplikację, Lemonade planuje obliczać, ile dwutlenku węgla wytwarza auto klienta, biorąc pod uwagę, jaki to model samochodu i rok produkcji. Na podstawie tych informacji we współpracy z organizacjami ekologicznymi będzie finansować sadzenie drzew, aby zrekompensować te emisje. Lemonade deklaruje także, że nigdy nie będzie inwestował w paliwa kopalne.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies