Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Program Miles & More. Część klientów skarży się, że mBank nie naliczył im należnych mil za ostatni miesiąc funkcjonowania programu

Biuro prasowe mBanku uspokaja, że bank zidentyfikował problem i naliczy klientom zaległe mile w listopadzie

Jak może wiecie, kilka miesięcy temu mBank zdecydował o rezygnacji z programu lojalnościowego Miles & More. Wydawanie kart w jego ramach zakończono pod koniec sierpnia bieżącego roku, a naliczanie punktów wstrzymano z dniem 1 października. Od tego dnia klienci mBanku nadal mogą zbierać mile w ramach Miles & More, ale już nie za pośrednictwem kart mBanku. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tekście mBank kończy obsługę kart z programem Miles & More. Ich użytkownikom zaproponuje inne karty lub wypowie umowy.

Przeczytajcie także: mBank wprowadził bota na infolinię

Tymczasem, jak donoszą czytelnicy cashless.pl, część klientów mBanku nie dostało mil prawidłowo naliczonych za wrzesień. – To, że mBank wycofał się z programu Miles & More, to rozumiem, jego decyzja biznesowa. Ale że nie przesłali mil za ostatni miesiąc, w którym program jeszcze działał, to jest nie fair. Zawsze naliczali ósmego dnia miesiąca, mamy już 19 października, a punktów wciąż nie ma – napisał do nas jeden z klientów mBanku zbierający mile w ramach Miles & More.

Biuro prasowe instytucji przyznaje, że do sytuacji opisanej przez czytelnika doszło. – Rzeczywiście niewielkiej grupie klientów nie naliczyliśmy mil we wrześniu. Są to klienci, którzy na koniec miesiąca mieli ostatecznie pozamykane kontrakty kartowe M&M, ale zdążyli przedtem zrobić jeszcze transakcje kartą. Wiemy o tej sytuacji od kilku dni. Zidentyfikowaliśmy tę grupę klientów, sprawdzamy, ile zrobili transakcji, i dodamy im należne mile w listopadzie – napisał mBank w odpowiedzi na pytania cashless.pl w tej sprawie.

Przeczytajcie także: mBank zmienia opłaty za transakcje zagraniczne

Decyzję mBanku o zakończeniu współpracy z Miles & More postanowił wykorzystać Diners Club. W lipcu firma poinformowała o nowej ofercie na karty pozwalające zbierać punkty w tym programie. Klienci składający wnioski o nowe plastiki dostawali podwójne mile powitalne. Więcej na ten temat mogliście przeczytać w tekście mBank kończy współpracę z programem Miles & More. Zobaczcie, jak Diners Club chce to wykorzystać.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies