Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa dla klientów Adyen. Firma wprowadza system monitorujący dla platform internetowych

Pierwszym podmiotem, który wdroży nowy system określany mianem Score, będzie GoFundMe

Adyen poinformował dzisiaj o uruchomieniu usługi Score. Rozwiązanie oparte jest na uczeniu maszynowym, a jego zadaniem jest monitorowanie i sygnalizowanie nietypowych działań na platformach internetowych, korzystających z usług płatniczych Adyen. Score stanowi istotne wsparcie dla sprzedawców w kontekście spełniania procedur zgodności z przepisami. Poprawiając skuteczność i redukując czas poświęcany na weryfikację bezpieczeństwa użytkowników, Score ułatwia zwiększanie skali działania sprzedawców internetowych.

Przeczytajcie także: Zobaczcie jak tyją polskie aplikacje bankowe

– Próby wyłudzania danych osobowych i pieniędzy na platformach sprzedażowych to temat, o którym ostatnio wszyscy dużo słyszymy, szczególnie przy stale rosnącej sile e-commerce w Polsce. Dlatego uruchomienie Score cieszy nas wyjątkowo. Teraz możemy w pełni wspierać klientów prowadzących platformy sprzedażowe w monitorowaniu oszustw i integralności procesów, aby ograniczać takie przypadki. Ponieważ nieuczciwe transakcje i inne ryzyka bezpośrednio wpływają na rozwój naszych klientów, zabezpieczenie tych procesów w odpowiedni sposób jest dla nas najwyższym priorytetem. Ta funkcja daje naszym klientom pełną kontrolę, oferując rozwiązanie, które nigdy nie przestaje się uczyć – powiedział Jakub Czerwiński, wiceprezes Adyen w Europie Środkowej i Wschodniej.

Przeczytajcie także: Adyen wyda karty dla Pyszne.pl

Score jest najnowszym uzupełnieniem technologii Adyen oferowanej platformom typu marketplace (serwisy gromadzące oferty produktów i usług od wielu mniejszych sprzedawców), pozwalającym wzmocnić bezpieczeństwo i zwiększyć ochronę zarówno kupujących, jak i sprzedających. Jednym z pierwszych klientów Adyen, którzy wdrożyli technologię Score w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, jest globalna platforma do gromadzenia funduszy online, GoFundMe. GoFundMe założono w 2010 r. Jej zadaniem jest łączenie ludzi, celów i organizacji charytatywnych poszukujących wsparcia z tymi, którzy są w stanie pomóc.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies