Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Cyberbezpieczeństwo. Europ Assistance zapewni dostęp do cyfrowej platformy ochrony tożsamości i pomoże w razie cyberincydentu

Oferta Europ Assistance łączy usługi zapobiegania cyberzagrożeniom ze wsparciem w razie wystąpienia incydentu

Europ Assistance, firma oferująca usługi assistance, przygotowało produkt, w ramach którego oferuje klientom ochronę przed cyberzagrożeniami oraz wsparcie, jeśli klient doświadczy cyberincydentu. Usługa o nazwie Identity&Digital Protection powstała z myślą o klientach indywidualnych.

Przeczytajcie także: Generali wchodzi w cyberubezpieczenia

Klienci, którzy zdecydują się wykupić w Europ Assistance ochronę, dostają dostęp do cyfrowej platformy ochrony tożsamości, pozwalającej na zapobieganie zagrożeniom cybernetycznym oraz alertowanie, jeśliby się takowe pojawiły, i wsparcie informacyjne w przypadku zagrożenia kradzieżą tożsamości. Usługa prewencji zapewnia dostęp do oprogramowania uzupełniającego działanie standardowych programów antywirusowych.

Z kolei usługa monitoringu pozwala na regularne monitorowanie danych, które należy chronić w sieci publicznej oraz tzw. dark web. Klient otrzymuje także dostęp do notyfikacji o zagrożeniu w przypadku wykrycia podejrzanej aktywności oraz comiesięczne raporty o stanie ryzyka. W przypadku wykrycia podejrzanych działań jest informowany za pośrednictwem wiadomości SMS i email. Klient może również na bieżąco sprawdzać status ryzyka w swoim panelu w portalu internetowym.

Przeczytajcie także: Ochrona przed cyberatakami i ubezpieczenie w jednym

Z kolei w razie cyberataku lub kradzieży tożsamości ubezpieczeni mogą się skontaktować z całodobowym centrum operacyjnym, aby uzyskać pomoc dotyczącą działań, jakie należy podjąć.

W zakresie oferowanych świadczeń jest również zdalna pomoc informatyczna, odzyskiwanie utraconych danych, wsparcie w ochronie reputacji internetowej czy pomoc psychologa dla ubezpieczonego i osób bliskich w sytuacjach kryzysowych związanych z cybermobbingiem.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies