Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
W sieci najmodniejsze są portfele cyfrowe oraz biometria

Na to wskazują wyniki badań MacterCard Mobile Payments Study przeprowadzone w 61 krajach – pisze Rzeczpospolita. Zapraszamy na przegląd prasy

Gazeta Wyborcza

Ile jest warte bankowe słowo honoru?

U nas drożej nie będzie - przekonuje w reklamach kilka banków. Gazeta Wyborcza sprawdza, co tak naprawdę kryje się za tymi obietnicami. Banki można z grubsza podzielić na takie, które już zapowiedziały podwyżki cen, i na takie, które dopiero to zrobią. Są też wyjątki, niestety nieliczne, czyli banki, które obiecują, że podwyżek nie wprowadzą i że prowadzone u nich konta pozostaną darmowe. Czy gwarancja stałej ceny jest wystarczającym powodem, by zainteresować się ofertą takiej instytucji?

GW, s. 20

Rzeczpospolita

Internet dyskutuje o płatnościach mobilnych

Amatorów płatności mobilnych najbardziej interesują portfele cyfrowe, takie jak Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay czy MasterPass, ale także technologia biometryczna. Użytkownicy różnych form płatności mobilnych wymieniają się informacjami na ten temat przez media społecznościowe, a liczba komentarzy na ten temat w ubiegłym roku podwoiła się wynika z badania MasterCard Mobile Payments Study, przeprowadzonego we współpracy z firmą PRIME Research w 61 krajach, w tym w Polsce.

Rz, s. B7

Bankier.pl

Chińskie banki zapłacą Apple'owi

W połowie lutego w Chinach ruszył system płatności mobilnych Apple Pay. Swoje karty do m-portfela wprowadzać mogą klienci 19 banków. Apple’owi udało się skłonić bankowych partnerów do podzielenia się przychodami z transakcji – pisze Bankier.pl. Dodaje, że stawki wynegocjowane przez chińskich wydawców są znacznie niższe niż te, na które zgodziły się amerykańskie instytucje. Tymczasem Apple wprowadzając na rynek swój system płatności mobilnych przyjął twarde stanowisko negocjacyjne. Banki, które chcą umożliwić swoim klientom płacenie iPhone’ami muszą zgodzić się na przekazywanie potentatowi z Cupertino części swoich przychodów z przetwarzania transakcji.

Bankier

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies