Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowość w bramce płatniczej imoje. ING wprowadza leasing online

Nowa usługa jest przeznaczona dla sklepów online prowadzących sprzedaż maszyn i urządzeń o wartości od 5 tys. zł do 180 tys. zł netto

ING wprowadził nowe rozwiązanie dla firm działających w sektorze e-commerce. Klienci biznesowi korzystający z bramki płatniczej imoje mogą w niej udostępnić nową formę płatności: leasing online od ING Lease. Usługa jest dostępna w pełni online i ma pomóc sklepom dotrzeć do nowych kupujących.

Przeczytajcie także: UOKiK stawia zarzuty sprzedawcom

Aby uruchomić rozwiązanie Lease Now, sklep powinien poprosić o dodanie usługi w ramach istniejącej umowy imoje. Narzędzie pojawi się w formatce płatniczej bramki, odpowiedni przycisk można też osadzić bezpośrednio na karcie wybranych produktów w sklepie internetowym. Jeśli klient sklepu wybierze tę metodę płatności, może ustalić okres leasingu oraz opłatę wstępną.

Następnie kupujący wypełnia wniosek, który nie wymaga dokumentacji finansowej (cały proces ma zająć kilka minut). Bank wyjaśnia, że umowę można podpisać przez logowanie do banku, własnym podpisem kwalifikowanym lub za pośrednictwem kuriera. Instytucja zaznacza, że z usługi można skorzystać o każdej porze – system dostępny jest przez całą dobę.

Rozwiązanie powstało z myślą o sklepach online prowadzących sprzedaż maszyn i urządzeń, a dotyczy przedmiotów o wartości od 5 tys. zł do 180 tys. zł netto.

Przeczytajcie także: Portal Cen Mieszkań wystartuje w połowie 2024 roku

W połowie marca mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że ING do bramki imoje wprowadził we współpracy z fintechem PragmaGO usługę BNPL dla firm. W ramach tego rozwiązania klient może zapłacić za zakupy o wartości do 100 tys. zł nawet 60 dni po transakcji. Po pierwszym skorzystaniu z tego narzędzia klient otrzymuje odnawialny limit ważny także przy kolejnych zakupach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies