Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowa usługa Klarny. Rozszerzenie do przeglądarek internetowych, umożliwiające korzystanie z płatności odroczonych

Nowe narzędzie wprowadzone przez spółkę Klarna pozwala też automatycznie obniżać ceny przy użyciu kuponów rabatowych i otrzymywać powiadomienia o przecenach

Klarna poinformowała o uruchomieniu rozszerzenia dla przeglądarek internetowych, dzięki któremu klienci będą mogli odłożyć w czasie płatność za zakupy we wszystkich sklepach online. W efekcie z płatności odroczonych można skorzystać także kupując u firm, które nie są partnerami szwedzkiej spółki. Rozwiązanie było wcześniej testowane przez 100 tys. konsumentów.

Przeczytajcie także: Kolejny fintech ze wsparciem dla Google Pay w Polsce

Kilka tygodni temu Klarna zaprezentowała nową aplikację mobilną, umożliwiającą zakupy z płatnościami odroczonymi w dowolnym sklepie internetowym. W tym celu generowana jest jednorazowa karta wirtualna, której używa się podczas płatności za zakupy. Rozwiązanie trafia teraz także na desktopy. Rozszerzenie jest już dostępne dla przeglądarek Chrome i Edge, z czasem pojawi się wersja dla Safari oraz Firefox.

Nowe narzędzie to nie tylko BNPL (płatności odroczone). Firma wyjaśnia, że rozszerzenie pozwoli np. umieścić produkt, którym jest zainteresowany klient, w specjalnym folderze i uruchomić funkcję powiadomień, gdy jego cena spadnie. Działać będzie także automatyczne dodawanie kuponów rabatowych do zakupów czy możliwość uzyskania w sklepie karty podarunkowej albo zwrotu części wydanej kwoty. Wszystkie te działania będą rejestrowane także w aplikacji mobilnej użytkownika.

Przeczytajcie także: Citi wprowadza karty wirtualne

W rozwoju tej usługi Klarna wykorzysta potencjał przejętego niedawno startupu Piggy, który działa właśnie w obszarze rabatów dostępnych w przeglądarkach internetowych. Podobny ruch przeszło dwa lata temu wykonał PayPalza 4 mld dolarów przejął firmę Honey, która również tworzy narzędzia zakupowe. Nowe rozwiązanie Klarny początkowo będzie dostępne w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Niemczech, ale z czasem powinno też trafić na pozostałe rynki, na których działa fintech, w tym do Polski.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies