Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partner merytoryczny

mBank rozszerza funkcjonalność mobilnej autoryzacji. Od teraz jest dostępna w placówkach stacjonarnych

Przy pomocy nowego narzędzia klienci odwiedzający oddział mBanku mogą zatwierdzać realizowane tam zlecenia

Jak podkreślają przedstawiciele mBanku, dzięki wprowadzeniu mobilnej autoryzacji do oddziałów, obsługa dokonywanych tam transakcji jest szybsza średnio o 15 proc. od standardowej, a do tego pojawiają się oszczędności: bank nie musi drukować papierowych potwierdzeń transakcji. Klienci nie muszą też ich gromadzić po kieszeniach czy portfelach. Zdaniem mBanku to pierwsze wdrożenie mobilnej autoryzacji w oddziałach stacjonarnych w Polsce.

Przeczytajcie także: Czy Mobile Connect może konkurować z mojeID?

Wybrani klienci mBanku z mobilnej autoryzacji mogą korzystać już od jesieni ubiegłego roku. Natomiast wszyscy chętni dostali do niej dostęp w kwietniu bieżącego roku. Dzięki temu rozwiązaniu operacje zlecane w internetowym serwisie transakcyjnym autoryzują nie poprzez podanie jednorazowego kodu z SMS-a, tylko potwierdzając je w aplikacji mobilnej. Zdaniem biura prasowego mBanku popularność nowej usługi wciąż rośnie, stąd decyzja o rozszerzeniu jej funkcjonalności także na transakcje zlecane w oddziałach.

Przeczytajcie także:  Apple zmniejsza dokładność FaceID

Wydaje się, że wkrótce mobilna autoryzacja stanie się standardem w polskiej bankowości i zajmie miejsce SMS-owych haseł jednorazowych. Oferuje większą wygodę korzystania, bo zwalnia klientów z konieczności przepisywania cyferek przesyłanego kodu. Do tego, jak twierdzą bankowcy, jest bezpieczniejsza od haseł SMS-owych. Obecnie już kilka banków oferuje tego typu rozwiązanie (np. ING Bank Śląski) a kilka kolejnych zamierza je w najbliższym czasie wprowadzić (np. PKO BP).

Zostaw komentarz

Jacek Uryniuk

Redaktor naczelny
Aktywny od: 22.01.2015
Dodał: 2495 artykułów

Inne artykuły tego autora:

Większość banków z Polski oferuje już aplikacje mobilne. Sprawdźcie swoją wiedzę na ich temat. Quiz Cashless

Trudno dziś wyobrazić sobie, by bank mógł uchodzić za nowoczesny nie posiadając w ofercie dobrej aplikacji na smartfony. Zapraszam na krótki test wiedzy na temat tego rozwiązania

Banki z Polski prowadzą już 204 oddziały w stylu cashfree. Najnowszy raport Cashless

Najwięcej placówek bez tradycyjnej obsługi kasowej posiada ING – prawie 100

ZBP w Sejmie: nadzór powinien przemyśleć wprowadzenie zakazu inwestycji w kryptowaluty

Zdecydowane stanowisko w stosunku do cyfrowych pieniędzy szef ZBP Krzysztof Pietraszkiewicz przedstawił dziś podczas posiedzenia Komisji Finansów Publicznych

Już tysiąc urzędów w projekcie terminalizacji. KIR chwali się wynikami rządowego programu

W terminalach płatniczych zainstalowanych w ramach projektu do końca października zrealizowano bez mała 130 tys. transakcji

Banki SGB wprowadzają nowe, wspólne konto z kartą i aplikacją mobilną. W przyszłym roku zaoferują Android Pay

Nowy rachunek kosztuje tylko jednego złotego miesięcznie, a tak niska prowizja nie jest obarczona koniecznością spełniania żadnych dodatkowych warunków

Pokaż wszystkie artykuły tego autora →

Zapisz się do newslettera

Najczęściej czytane

Cashless na Youtube

Q5mv9oSMmys
Nie możecie się dostać na konto? Karta nie działa? Awaria w banku? Chcecie się podzielić informacją, która może być ciekawa dla innych? Napiszcie do nas.