Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard chce wspierać firmy w walce ze skutkami lockdownu. Nowy projekt realizowany przez Fundację Impact

W ramach inicjatywy powstał portal, którego zadaniem jest m.in. pomoc firmom w przeniesieniu biznesu do środowiska online

Mastercard poinformował o przyznaniu grantu Fundacji Impact na działania w ramach projektu "E-business vs. Lockdown". Grant w wysokości 200 tys. dolarów, a więc ok. 750 tys. zł, został przyznany przez Mastercard Center for Inclusive Growth. Ma on pomóc przedsiębiorcom w cyfrowej transformacji w obliczu trwającej pandemii koronawirusa.

Przeczytajcie także: Mastercard wzmacnia zespół w Polsce

"Sercem" przedsięwzięcia jest portal impactebusiness.com, za pośrednictwem którego przedsiębiorcy mogą wziąć udział w rekrutacji do nowego programu akceleracyjnego. Zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem internetowego formularza. Dwadzieścia najciekawszych pomysłów otrzyma pomoc ekspercką w prowadzeniu e-biznesu. Wsparcie dla poszczególnych MŚP będzie dobierane indywidualnie, w zależności od stopnia zaawansowania rozwoju danego biznesu.

Portal impactebusiness.com dostarcza też praktycznej wiedzy, przydatnej w rozwoju internetowego biznesu. Przedsiębiorcy mogą brać udział w webinariach organizowanych cyklicznie raz w tygodniu, spośród których każde dotyczy innego obszaru związanego z e-commerce. W czasie najbliższych spotkań przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. o tym, jak krok po kroku założyć sklep internetowy, zapoznają się z tematyką e-marketingu, kwestii prawnych w prowadzeniu biznesu (w tym RODO) czy reklamy internetowej.

Przeczytajcie także: Rosną wydatki walentynkowe Polaków

Udział w webinariach jest bezpłatny, aczkolwiek liczba miejsc jest ograniczona. Na portalu znajduje się też duża dawka wiedzy nt. e-commerce. Z artykułów autorstwa m.in. praktyków branży można dowiedzieć się np. o potencjale tego rynku, aktualnych trendach, pozyskiwaniu finansowania, prowadzeniu działań marketingowych czy budowie skutecznych modeli biznesowych.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies