Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ta marka była znana od kilkudziesięciu lat. Teraz znika z rynku. GOoptima zastąpiła BGŻOptimę

BGŻOptima była ostatnią instytucją, w której przechowała się jeszcze nazwa przejętego przez BNP Paribas banku BGŻ

Po dziewięciu latach od narodzin BGŻOptima zniknęła z rynku. Wczoraj marka należąca do BNP Paribas została zastąpiona nazwą GOoptima. W ten sposób ostatecznie przechodzi do historii funkcjonująca od kilkudziesięciu lat nazwa BGŻ. Wcześniej moduł ten zniknął też z nazwy BGŻ BNP Paribas, który przyjął nazwę BNP Paribas Bank Polska.

Przeczytajcie także: Pożegnanie z BGŻOptima

Wraz ze zmianą nazwy, BNP Paribas przeniósł produkty klientów Optimy do nowego systemu transakcyjnego GOonline, znanego wcześniej klientom posiadającym w BNP Paribas rachunki osobiste. Jednak klienci Optimy, którzy nie mają jednocześnie konta w BNP Paribas, mają ograniczony dostęp do produktów, np. nie mogą zakładać nowych lokat czy kupować jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych. Przeniesienie rechunków klientów Optimy do system GO oznacza też pożegnanie ze starym serwisem Pl@net, za pomocą którego klienci Optimy zarządzali dotychczas swoimi produktami.

Przeczytajcie także: BNP Paribas wyłączył system Planet

BGŻOptima to marka, która na rynku zadebiutowała w 2011 r. Był to bank oszczędnościowy, koncentrujący się na oferowaniu takich produktów jak konta oszczędnościowe, lokaty terminowe czy fundusze inwestycyjne. Po przejęciu BGŻ przez BNP Paribas długo nie było wiadomo, co stanie się z Optimą. Mówiło się, że w oparciu o tę markę może powstać np. nowoczesna oferta mobilna dla młodych klientów. Ostatecznie jednak BNP Paribas podjął decyzję o rezygnacji z tej nazwy i skoncentrowaniu się na budowie oferty wokół podstawowego systemu GO.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies