Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PZU wprowadza usługę przy współpracy z WebTotem. Firmy mogą za darmo sprawdzić bezpieczeństwo swoich stron internetowych

Nowa akcja PZU ma m.in. zachęcać do zakupu cyberubezpieczeń

Mali i średni przedsiębiorcy mogą sprawdzić poziom cyberbezpieczeństwa swojej strony internetowej dzięki darmowej usłudze oferowanej przez PZU. Wystarczy, że wejdą na stronę pzu.pl/cyberraport, uzupełnią formularz i wskażą adres www do analizy.

Po kilkunastu minutach od zgłoszenia mogą się spodziewać e-maila z raportem uwzględniającym wykryte zagrożenia bezpieczeństwa strony internetowej, ocenę ryzyka reputacyjnego oraz atrakcyjność strony dla hakerów. Zawarte w nim będą również zalecenia, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli poprawić cyberbezpieczeństwo swojego biznesu.

Przeczytajcie także: Ochrona przed cyberatakami i ubezpieczenie w jednym w ramach CyberCasco

Dostawcą narzędzia do analizy cyberryryzka stron internetowych jest startup WebTotem. PZU nawiązało z nim współpracę w ramach programu akceleracyjnego MIT Enterprise Forum CEE.

Wraz z wybuchem epidemii wiele firm z sektora MSP zintensyfikowało swoją działalność w sieci. Stały się tym samym bardziej wrażliwe na aktywność cyberprzestępców. Ubezpieczyciele liczą, że wraz ze wzrostem ryzyka zwiększy się też zainteresowanie przedsiębiorców cyberubezpieczeniami. Wygląda na to, że PZU postanowiło właśnie mocniej promować ten element swojej oferty. Z pewnością raport prezentujący podatności strony internetowej może zwiększyć świadomość niebezpieczeństw, jakie czyhają na MSP działające w sieci, co może skutkować chęcią zakupu ubezpieczenia na okoliczność cyberataku. Nie bez znaczenia jest również, że aby uzyskać raport, firma musi się zgodzić na otrzymywanie od PZU informacji marketingowych oraz na jednorazowy kontakt telefoniczny związany z przedstawieniem oferty ubezpieczenia.

Przeczytajcie także: WebTotem: ranking bezpieczeństwa stron banków

W ofercie kierowanej do MSP ubezpieczyciel ma np. produkt PZU Cyber, który chroni na wypadek ryzyk cybernetycznych i związanych z RODO, oraz ubezpieczenie PZU Ochrona Danych, które zapewnia pomoc w przypadku naruszenia danych osobowych. W ramach pakietu PZU Doradca przedsiębiorcy mogą również dodatkowo objąć ochroną sprzęt elektroniczny znajdujący się w siedzibie firmy, jak i wykorzystywany przez pracowników do pracy zdalnej z domu.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies