Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Heetch – uberyzacji taksówek ciąg dalszy

Przez tę aplikację zamówicie samochód z kierowcą, ale wyłącznie w weekendowe noce

Heetch to francuska firma technologiczna, developer aplikacji mobilnej, która łączy pasażerów z prywatnymi kierowcami w Warszawie. Podobnie działa sieć Uber. Jednak w tym przypadku samochód z kierowcą można zamówić wyłącznie między 20.00 a 6 rano, na dodatek tylko w piątki i soboty.

To oferta dla imprezowiczów, bo sieć społecznościowa obiecuje, że klient otrzyma poczęstunek w samochodzie, a także będzie mógł słuchać własnej muzyki. Ceny przejazdów mają być korzystniejsze niż u konkurencji. Z drugiej strony Heetch to możliwość dorobienia dla tych, którzy mogą podjąć dodatkową pracę tylko w weekendowe noce.

Przeczytajcie także: 9 najciekawszych kart 2015 r.

Aplikację można ściągnąć ze sklepu Google Play lub App Store. Wygląda na to, że nie ma wersji dla smartfonów z systemem Windows. Proces rejestracji polega na połączeniu aplikacji z kontem na Facebooku, podaniu numeru telefonu oraz wpisaniu nadesłanego SMS-em kodu weryfikacyjnego.

W tym momencie aplikacja poprosi o podanie danych karty płatniczej. Można to jednak zrobić późnej. Potem wskazujecie miejsce odbioru - aplikacja pokazuje mapę i podpowiada, gdzie właśnie się znajdujecie. Prawie tak samo jak w rozwiązaniu proponowanym przez Ubera czy Mytaxi.

Heetch1

Developer poszedł też śladem konkurencji i proponuje 20-złotowy rabat na pierwszy przejazd. Czyli przy odrobinie szczęścia, pierwszy raz za usługę nie zapłacicie wcale. Aby skorzystać z tej promocji należy podać w aplikacji kod rabatowy. Co ciekawe, ta sama aplikacja zawiera opcję „przejdź w tryb kierowcy” i służy osobom, które zdecydują się dorabiać do pensji w ten sposób.

Heetch2

Rynek miejskich przewozów osobowych robi się coraz bardziej konkurencyjny. Uber wymusił na firmach taksówkowych zmianę strategii pozyskiwania klientów. W kilku korporacjach pojawiły się specjalne aplikacje służące do zamówienia taksówki i opłacenia przejazdu podpiętą pod nie kartą bankową lub PayPalem. Jedno z takich rozwiązań umieściłem nawet w moim rankingu hitów 2015 r.

Przeczytajcie także: Aplikacyjne hity i kity 2015 r.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: UBER, MYTAXI, HEETCH

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies