Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trzeci bank zaoferuje w swojej aplikacji usługę Autopay. Już w przyszłym kwartale

Po Millennium i Pocztowym Autopay wprowadzą do bankowości mobilnej instytucje zrzeszone w SGB

SGB nie zwalnia tempa. Jedno z dwóch zrzeszeń banków spółdzielczych na polskim rynku, w ramach nowej strategii realizowanej od kilkunastu miesięcy i określanej mianem mobilnego przyspieszenia, wdrożyło już pięć różnych systemów płatności mobilnych i opracowało nową aplikację na smartfony, która obecnie przechodzi finalne testy. Wkrótce użytkownicy tej apki będą mogli cieszyć się z kolejnych funkcji, jakie w niej się znajdą.

Przeczytajcie także: Użytkowników Autopay obsłuży bot

Wiceprezes SGB Błażej Mika w rozmowie z serwisem cashless.pl powiedział, że w kolejnych miesiącach funkcjonalność aplikacji SGB Mobile będzie uzupełniania o nowe usługi. Pierwszą z nich, która powinna zostać wdrożona już w przyszłym kwartale, będzie Autopay. SGB stanie się tym samym trzecim bankiem w Polsce, który zintegrował to rozwiązanie w swojej aplikacji mobilnej. Wcześniej zrobiły to bowiem Millennium i Pocztowy.

Przeczytajcie także: Autopay na Mapie Polskiego Fintechu

Przypomnę, że Autopay to rozwiązanie opracowane przez trójmiejską spółkę Blue Media. Po dodaniu numerów rejestracyjnych samochodu i wprowadzeniu danych karty płatniczej umożliwia szybsze pokonanie bramek na płatnych odcinkach dróg w Polsce. Kamery rozpoznają numery rejestracyjne auta, a system automatycznie podnosi szlabany. Płatność jest zaś pobierana z rachunku powiązanej karty bankowej. Obecnie Autopay działa na A1 oraz A4 między Krakowem a Katowicami. Autopay zdobyło tegoroczną fintechową nagrodę cashless.pl w kategorii Fintech Future. Konkurencyjne rozwiązanie jest dostępne w aplikacji SkyCash.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies